خبرگزاری کار ایران

درستی: مصدومیت تکواندوکاران روند تمرینات را کند می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۸۱۰

تیم تکواندو دختران در حالی 30فروردین ماه در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا شرکت می‌کند که سرمربی این تیم از مصدومیت تعدادی از بازیکنان این تیم خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اعظم درستی سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان در این باره اظهار کرد: متاسفانه در اردوی تیم ملی اکثر بازیکنان مصدوم هستند. در این شرایط هم باید به فکر بهبود بچه‌ها باشیم و هم تمرینات آماده‌سازی آنها را دنبال کنیم.

وی افزود: تیم تکواندو نوجوانان به تازگی از رقابت‌های قهرمانی جهان بازگشته است. این تکواندوکاران مدت زمان زیادی در اردوهای آماده‌سازی بودند. مسابقات سختی را هم در قهرمانی جهان به میزبانی کانادا پشت سر گذاشته‌اند و این باعث شده تا تکواندوکاران نوجوان ما با مصدومیت روبه‌رو شوند.

سرمربی تیم تکواندو نوجوانان کار را در قهرمانی آسیا سخت تصریح کرد: رقابت‌های قهرمانی آسیا از قهرمانی جهان هم سخت‌تر است چرا که بهترین‌های دنیا در تیم‌های آسیایی جمع شده‌اند، با این اوصاف نوجوانان ما کار بسیار سختی را در پیش دارند. در مسابقات پیش رو حریفان سرسختی داریم. مهم‌ترین حریفان ما کره جنوبی، چین و چین تایپه هستند. البته فیلیپین هم تک ستاره‌هایی را در برخی اوزان دارد که خطرناک هستند.

درستی درباره نحوه آماده سازی بازیکنان در فرصت باقیمانده خاطر نشان کرد: پس از برگزاری آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی ١٠ بازیکن نهایی شدند. یک یار کمکی نیز در اردوها کنار بازیکنان قرار دارد. ما با همین ١٠هوگوپوش نوجوان عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شویم.

سرمربی تیم ملی تکواندو دختران یادآور شد: زمان زیادی در اختیار نداریم به همین دلیل فرصتی برای حضور در مسابقات بین‌المللی و مسابقات تدارکاتی نداریم و با همین اردوهای داخلی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌شویم.

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان درپایان تاکید کرد: ٤ هوگوپوش حال حاضر تیم ملی از بازیکنان تیم ملی دوره قبل نوجوانان هستند و به نوعی با تجربه محسوب می‌شوند. با این وجود کار بسیار سختی در پیش داریم. این اولین تجربه سرمربیگری من محسوب می‌شود و امیدوارم به همراه شاگردان نوجوانم از این رقابت‌ها با دست پر برگردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز