خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: ما و لخویا شانس اصلی صعود هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۹۳۶

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان،‌گفت: ار سخت است، اما با توجه به شرایطی که به وجود آمده، استقلال خوزستان و لخویا می‌توانند صعود کنند.

 به گزارش ایلنا،سیداکبر پورموسوی پس از تساوی یک - یک استقلال خوزستان مقابل لخویای قطر در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که از این بازی بزرگ سربلند بیرون آمدیم. دوست داشتیم آخرین بازی سال را با هواداران جشن بگیریم و پیروز شویم، اما تساوی و یک امتیاز هم ارزشمند بود.

وی ادامه داد: مقابل تیمی بازی کردیم که بسیار حرفه‌ای بود و امکانات خوبی داشت. بازیکنان ما بازی خوبی مقابل لخویا انجام دادند و مطمئناً با شرایطی که داریم در آینده بهتر از این هم بازی خواهیم کرد و بازیکنان ما شرایط بهتری پیدا خواهند کرد.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص اینکه فکر می‌کند چه تیم‌هایی از گروه B لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعدی صعود خواهند کرد، گفت: کار سخت است، اما با توجه به شرایطی که به وجود آمده، استقلال خوزستان و لخویا می‌توانند صعود کنند.

پورموسوی در خصوص اینکه آیا تیمش می‌توانست برده باشد یا نه، گفت: تیم ما در نیمه دوم دو موقعیت صددرصد گل داشت و می‌توانستیم برنده باشیم. با این حال چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌شود و می‌توانیم در آینده از این هم بهتر شویم. باید از رسانه‌ها نیز تشکر کنم که بازی‌های ما و صحبت‌های من را پوشش می‌دهند و امیدوارم با کمک رسانه‌ها بتوانیم آینده خوبی رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز