خبرگزاری کار ایران

با بودجه کم با صدا و سیما به توافق رسیدیم؛

تاج: قرار است درآمد باشگاه‌ها از تبلیغات به فدراسیون هم برسد

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۰۸۳

رییس فدراسیون فوتبال از توافق مطلوب فدراسیون با صدا وسیما با وجود کمبود بودجه ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران در مجمع امروز فدراسیون اظهار کرد: از اعضای مجمع و هیات رئیسه فدراسیون که امروز آمدند، تشکر می کنم. همچنین جا دارد از خانم عرب عامری به واسطه حضور چند ساله در فوتبال و زحماتی که کشید، تشکر کنیم. ابتدا میلاد فاطمه زهرا(س) و آغاز سال جدید را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال پرخیر و برکتی داشته باشید. بزرگداشت یاد و خاطره امام(ره)، شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم که برای این کشور عزیز زحمت کشیدند، گرامی می‌داریم. یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی را هم گرامی می‌داریم.

 وی افزود: جا دارد از کسانی که دیگر امسال بین ما نیستند، یادی کنیم. منصور پورحیدری، عباس نواصرزاده، سعید جمشیدیان داوری که در یک تصادف از بین ما رفت، بهمن بهلولی از داوران کشور، آزیتاک از همکاران ما در سازمان لیگ و نفرات دیگری که دیگر بین ما نیستند. یک داور هم مدافع حرم داشتیم. رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: کلیپی که دیدید، به صورت خلاصه شده بود چون محدودیت زمانی داشتیم. امروز انتخابات‌هایی داشتیم که تغییراتی ایجاد شد. در قزوین باجیوند، در استان البرز محمودی، در استان مرکزی غفاری، در قم بهرامی، در بندرعباس امینی زاد، در همدان صوفیوند، در یزد دستا، جعفرزادگان در خراسان شمالی، اصفهانیان در زنجان انتخاب شدند.
تاج در ادامه بیان داشت: از مسئول حراست وزارت ورزش که اخیرا به عنوان مسئول کمیته امنیت فدراسیون فوتبال منصوب شدند، تشکر می‌کنم. همچنین از داورزنی تشکر می‌کنم.
وی افزود: مشکلاتی که در فوتبال داریم، ریشه اش نقدینگی است. مثالی همیشه اسلامیان می‌زند، تاکسی است. تاکسی اگر قرار باشد 70 درصد از مسافرانش را مجانی سوار کند و 30 درصد از پولش را بگیرد، نمی‌تواند کار کند. ما بنا است که 70 درصد از پولمان را نگیریم و فوتبال را اداره کنیم. 40 میلیارد تومان هزینه است و این همه هم افتخار داریم. اول آسیا در تمام رشته‌ها هستیم. 18 تیم ملی داریم که قهرمانی‌های خوبی رقم زدیم. مسائلی است که مردم دیده‌اند. این حرکت‌ها را انجام می‌دهیم، با رقبایی که اصلا با ما قابل مقایسه نیستند.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: 2 سمینار در قطر شرکت کردیم، هتلی که گرفته بودند و افرادی که آورده بودند، به اندازه بودجه سال فدراسیون ما بود. خدا را شکر ما با همین ارقام توانستیم نتایج خوبی بگیریم.
وی افزود: در روزهای اخیر نیز توانستیم با صداوسیما مذاکرات خوبی داشته باشیم. ما بخش رسانه‌ای ملی و حق پخش تلویزیونی را در مجمع تشخیص مصلحت نظام داشتیم. چند جلسه با حضور مرحوم آیت الله هاشمی داشتیم. این قانون برای 17 سال قبل بود. مجلس وارد شور شد و بندی را تصویب کرد که در برنامه ششم که از خود بودجه هم بهتر است، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش حق خود را بخواهند. آخرین جلسه ما 2 شب قبل بود که افتخاری هم در جلسه حضور داشت و قرار شد در سال آینده در قبل، حین و بعد از مسابقات فوتبال درآمد تبلیغات به ما هم برسد.
تاج خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مصوبات مجلس بحث ارزش افزوده است که اگر مستقیم نباشد، غیرمستقیم می آید. پول خوبی به فوتبال از این طریق می آید و در بودجه هم پیش بینی شده است.
وی افزود: وزیر ورزش امروز در جلسه هیات دولت است و به همین دلیل به مجمع امروز نیامده است. البته دیروز با حضور سلطانی فر ورزشگاه امام رضا افتتاح شد. داورزنی هم به جای وزیر ورزش در این مجمع حضور دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: یکی دیگر از مصوبات مجلس، ۲۷ درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده است که غیرمستقیم این پول به فوتبال کمک می‌کند. این قوانین خوبی است که امسال در لایجه بودجه پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز