خبرگزاری کار ایران

رونالدو خواهان پیوستن ستاره جوان پورتو به رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۳۹

ستاره رئال مادرید خواهان پیوستن آندره آ سیلوا به رئال مادرید شد و به این تیم پیشنهاد داد در فصل جدید نقل و انتقالات این بازیکن با استعداد را جذب کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت اسپورتکیدا گزارش شده است کریستیانو رونالدو اصرار دارد که رئال مادرید با این ستاره پرتغالی قراردادی به مبلغ 58 میلیون پوند امضا کند. کریستیانو رونالدو بنا به گزارش ها یکی از بزرگترین طرفداران این ستاره 21 ساله است. 

رونالدو خواهان پیوستن ستاره جوان پورتو به رئال مادرید

داستان چیست؟

براساس گزارش "دیلی آبولا" ، رونالدو میخواهد که هم تیمی بین المللی اش آندره آ سیلوا برای فصل آینده در رئال مادرید باشد. این مهاجم جوان پرتغالی این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد  و با بازی های تاثیر گذارش بسیاری از توجهات را به سمت خود جلب کرده است. 

آرسنال غول لیگ برتر نیز بنا به گزارش ها مایل به این انتقال است ، اما رونالدو می خواهد که این بازیکن آرسنال را شکست دهد و آن به امضای ستاره پورتو بستگی دارد.

رئال مادرید مشتاقانه خواهان جابه جایی کریم بنزما با آندره آ سیلوا به عنوان بهترین گزینه برای رهبری خط هجومی در آینده است. استعداد این بازیکن جوان در دریبل کردن و به عنوان یک تمام کننده به نظر میرسد که  کریستیانو رونالدو و رئال مادرید را گرفتار کرده است. 

نقل و انتقالات رئال مادرید با ممنوعیت در پایان فصل رو به رو شده است و فلورنتینو پرز مشتاق است که خریدهای بزرگی در پنجره نقل وانتقالات بعدی داشته باشد. در حالی که نام ادن هازارد،تیبو کورتوا وحتی پائولو دیبالا صحبت شده است.آندره آ سیلوا ثابت شده است که یکی از خریدهای مقرون به صرفه و واقع بینانه است. 

خلاصه موضوع 

گزارش‌های متفاوتی عنوان شده که پورتو پیشنهاد 23 میلیون پوندی آرسنال  را در پنجره نقل وانتقالات  ژانویه رد کرده است . این مهاجم پرتغالی 20 امتیاز در 34 بار حضورش در این فصل کسب کرده است وثابت کرده که این انتقال او می تواند یک کودتا در رئال مادرید محسوب شود.

سیلوا یک قراداد با پورتو  تا سال 2020 امضا کرده است . یک مناقصه 28 میلیون پوندی که می تواند تلاشی برای فروش این ستاره جوان پرتغالی باشد. اگرچه آرسنال به شدت علاقه مند به جذب سیلوا است . این مهاجم 21 ساله ترجیح می دهد به رئال مادرید برود. که این موضوع می تواند به نفع رئال مادرید باشد.  

گام بعدی چیست؟

آندره آ سیلوا لیگ پرتغال را در آتش افکنده و این تنها موضوعی است که توجه بازیکنان رئال را به خود جلب کرده . یک انتقال به رئال مادرید برای هر فوتبالیست سخت خواهد بود. با این حال این ستاره پرتغالی غول های اسپانیایی را قانع کرده است که آن را خرج سیلوا کنند. ممکن است که این نقل و انتقال در تابستان به نتیجه برسد.

اگرچه رئال مادرید یک دلیل خوب تا کنون داشته است ،فرم کریم بنزما و آلوارو موراتا دلیل برخی نگرانی های زیدان است . آندره آ سیلوا یک ستاره در حال پیشرفت است و رئال مادرید به خوبی میداند که چگونه به ستاره خود رونالدو توجه کند و با مهاجم جوان پرتغالی قراداد امضا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز