خبرگزاری کار ایران

درخشان: پرسپولیس هنوز شانس اول صعود است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۹۰

حمید درخشان در واکنش به شکست پرسپولیس به الریان، این تیم را همچنان شانس اول صعود دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حمید درخشان پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به شکست در بازی شب گذشته این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس در بازی آخر سال خود مقابل الریان کاملا خسته بود و خستگی راه و بازی‌های فشرده یک ماه اخیر بر روند این تیم تاثیر گذاشت.

وی افزود: در بازی شب گذشته هم بعد از گل دقایق ابتدایی هافبک‌های تیم بیشتر در کارهای هجومی شرکت می‌کردند و کامیابی نیا را در پست هافبک دفاعی تنها گذاشتند و به همین دلیل روی فشار بازیکنان الریان 3 گل دریافت کردند.

درخشان در رابطه با بازیکنان خارجی تیم الریان خاطر نشان کرد: وجه تمایز تیم‌های ایرانی با عربی بازیکنان خارجی این تیم‌ها است که اگر پرسپولیسی‌ها می‌توانستند بازیکنان خارجی این تیم را کنترل کنند می‌توانستند حتی پیروز میدان باشند. در دو بازی قبل پرسپولیس هم شاهد بودیم که بازیکنا خارجی الهلال و الوحده دروازه پرسپولیس را باز کردند و برانکو برای بازی‌های برگشت باید فکری برای کنترل این بازیکنان بکند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس هنوز شانس زیادی برای صعود دارد و اگر در دو بازی آینده مقابل الریان و الوحده در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسد قطعا یکی از تیم‌های صعود کننده در این گروه است که من اعتقاد دارم پرسپولیس می‌تواند هر دو تیم را در تهران شکست دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز