خبرگزاری کار ایران

پیروانی: با وجود رقیبان قدرتمند کار سختی در جام جهانی پیش‌رو داریم

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۲۰۱

پس از اعلام قرعه تیم ملی جوانان ایران در جام جهانی فوتبال 2017 سرمربی تیم ملی گروه ایران را بسیار سخت توصیف کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال،‌ قرعه کشی جام جهانی فوتبال 2017 جوانان امروز در کره جنوبی برگزار شد و ایران با پرتغال،کاستاریکا و زامبیا هم‌گروه شد.

امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره تیم‌های هم‌گروه جوانان ایران گفت: شاید در نگاه اول گروه ما آسان بنظر برسد ولی اگر بصورت دقیق بخواهیم بررسی کنیم می‌بینیم که اتفاقا کار بسیار مشکلی را پیش روی خود داریم. پرتغال همواره جز تیم‌های برتر جهان در رده پایه بوده و به کارخانه بازیکن سازی معروف است و از دیرباز همواره بازیکنان مطرحی را به فوتبال جهان معرفی کرده است.

وی ادامه داد: کاستاریکا تیمی قدرتی در  آمریکای مرکزی و حوزه دریای کارائیب است کشوری که نشان داده پیشرفت چشمگیری داشته و در جام جهانی گذشته می‌رفت تا شگفتی آفرین باشد. زامبیا هم از تیم‌های قدرتی آفریقاست و دوسال قبل شاهد بودیم که تیم ملی این کشور در حضور بزرگان قاره سیاه توانست به مقام قهرمانی جام ملت‌های آفریقا دست پیدا کند.

وی در پایان گفت: اما از همین‌جا این قول را به تمام هموطنانم می‌دهم که تیم ایران با نمایشی خیره کننده از نام و پرچم کشور در این رقابت‌ها دفاع کرده و انشالله با ارایه بازی‌هایی منسجم بتوانیم با صعود به مراحل بالاتر، دل ایرانیان عزیز را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز