خبرگزاری کار ایران

دژاگه: تا آنجا که در توان دارم برای ولفسبورگ می‌جنگم

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۲۶۰

اشکان دژاگه که تعلق خاطر زیادی به تیم ولفسبورگ دارد، با وجود نمایشی که در تیم العربی قطر داشت، دوباره در فصل جدید به تیم ولفسبورگ پیوست.

به گزارش ایلنا، اشکان دژاگه از روزهای خوبی که در ولفسبورگ سپری کرده می‌گوید و عنوان کرد حس‌اش  مثل همان حس سال‌های قبل بود. سال‌ها در ولفسبورگ درخشید و حالا می‌خواهد روزهای خوبش را در بازگشت تکرار کند. اشکان این روزها حس یک کودک را دارد. از دیدن دوستان قدیمی‌اش ذوق زده شده. او مدام می‌گوید: «کاری می‌کنم که هواداران و مربیان، از اینکه به من اعتماد کردند پشیمان نشوند. آمده‌ام تا دوباره روزهای خوبم را تکرار کنم و همان اشکانی باشم که انتظارش را داشتند.»

هر چند اشکان در روزهای ابتدایی به دلیل صادر نشدن‌ آی تی سی نمی‌توانست برای ولفسبورگ به میدان برود اما حالا برای تکرار رویاهایی که در سر دارد نقشه‌های زیادی کشیده است. او از سال عجیبی که پشت سر گذاشت صحبت می‌کند: «وقتی با پیشنهاد بازگشت به ولفسبورگ مواجه شدم از خوشحالی خوابم نمی‌برد. من خاطرات زیادی در این تیم داشتم. کمتر آدم‌هایی وجود دارند که از بازگشت به عقب خوشحال شوند اما من شاد بودم. از قطر تا آلمان مسیر کوتاهی بود، برای من که اینطور گذشت.»

خیلی‌ها معتقدند دژاگه آن بازیکن سابق نیست و بازی در قطر کمک زیادی به او نکرده. دژاگه می‌گوید: «انتقاد همیشه هست. نمی‌دانم در این مورد باید چه حرفی بزنم اما مشکلی برای کمک به تیم ندارم. آسیب دیدگی‌ام در حال بهبود است و انگیزه بسیاری دارم به ترکیب ولفسبورگ اضافه شوم و برای بقای این تیم در بوندس لیگا تلاش کنم. کار کمی سخت است اما می‌توان اتفاق‌های خوبی را رقم زد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز