خبرگزاری کار ایران

رکوردشکنی ناکام منچسترسیتی در سی ال

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۳۹۹

منچستر سیتی بعد از باخت ناباورانه از موناکو در بازی رفت خود حذف شد،تا اولین تیمی باشد که از دور رقابت ها حذف می شود با این حال رکوردی از خود در گلزنی هایش در لیگ قهرمانان ثبت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از گل، سیتی زن ها اولین تیمی شدند که موفق به پیشبرد پیروزی خود در لیگ قهرمانان اروپا بعد از بدست آوردن 5 گل در بازی رفت نشدند. منچستر سیتی پنج گل در استادیوم اتحاد در اولین قدم به ثمر رساند که برای رفتن آن ها برای مرحله بعد کافی بود ، متاسفانه این اتفاق برای سیتی زن ها نیفتاد.

گل هایی از لوتین،فابینیو،باکایوکو برای موناکو تک گلی که لروی سانه را به ثمر رساند را لغو کرد و سیتی در بازی برگشت 3-1 باخت و در مجموع با نتیجه 6-6 تنها به خاطر گل هایی که موناکو در خانه حریف به ثمر رساند ،منچستر سیتی را مغلوب این تیم کرد.

یک برد 5-3 در بازی رفت آن ها را روی لبه تیغ قرار داد. به هر حال آن نمایش تهاجمی در موناکو دیگر در بازی برگشت تکرار نشد. منچستر سیتی در مرحله دوم شانس های متعددی داشت که آن ها را از دست داد. بالاخره در دقیقه 71 گلی را به ثمر رساند که بتواند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. 

اما سیتی زن ها با گل باکایوکو بزودی دچار غم و اندوه شدند و موناکو به بازی برگشت. این نخستین باری بود که گورادیولا مربی گری تیمی را بر عهده داشت و آن تیم نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. این اولین شب ناخواسته برای منچستر در لیگ قهرمانان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز