خبرگزاری کار ایران

مظلومی: گروکشی بازیکنان استقلال کار درستی نیست

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۴۶۱

پرویز مظلومی آنالیز خود را از عملکرد استقلال مقابل لکوموتیو بیان کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرمربی سابق آبی‌ها معتقد است که این تیم با منطق خاصی رخ در رخ نماینده ازبکستان قرار گرفته است و در این خصوص اظهار کرد: از نظر من استقلال خیلی منطقی بازی کرد و از تمام دقایق بازی به بهترین نحوه استفاده برد. لکوموتیو تیم گردن کلفتی بود اما استقلال توانست خیلی خوب آنها را کنترل کند و در خط حمله هم از ضعف‌های حریف استفاده کرد و به گل رسید. تیم ازبکستانی در بازی برگشت می‌تواند حریف سختی برای استقلال باشد.

مظلومی در رابطه با اینکه استقلال با منصوریان از گروه آسیایی صعود می‌کند، تصریح کرد: شانس صعود استقلال با توجه به 2 بردی که در 2 بازی اخیر کسب کرد، بالا است. تساوی 2 تیم دیگر این گروه هم به نفع استقلال شد و حالا بازی برگشت در ازبکستان خیلی مهم است. به هر حال استقلال باید در هر بازی بهترین عملکردش را نشان دهد و بتواند بیشترین امتیازات را جمع کند. البته من اعتقاد دارم استقلال می‌تواند راحت از این گروه صعود کند.

وی با اشاره به مشکلات مالی این تیم خاطر نشان کرد: مشکلات مالی در فوتبال ایران به یک اتفاق عادی تبدیل شده و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. مشکلات مالی زمان حضور من در استقلال هم بود و باید به نوعی با آن کنار بیاییم. به نظرم باید بازیکنان کمی تحمل خود را بالاتر ببرند و تمرکزشان را دراین روزهای حساس روی مسائل حاشیه‌ای نگذارند.

مظلومی به نقد بازیکنان استقلال در تصمیم به به اعتصاب پرداخته و عنوان کرد: اصلا اعتصاب کردن در مجموع کار پسندیده‌ای نیست. درست است که مدیران هم باید تلاش کنند تا مشکلات مالی بازیکنان برطرف شود اما اینکه بخواهیم با اعتصاب کردن و تمرین نکردن گروکشی کنیم، کار درستی نیست. مدیران باید به جای صحبت کردن تلاش کنند تا طلب بازیکنان زود پرداخت شود. در سال‌های گذشته نیز همینطور بوده که بازیکنان و مربیان در پایان فصل از استقلال طلبکار شدند.

سرمربی سابق استقلال در خصوص سال 95 تشریح کرد: سال 95 در مجموع از نظر فوتبالی برای من سال خوبی نبود. هم در استقلال آن اتفاقات رخ داد و در نهایت من کنار رفتم و هم منصورخان پورحیدری را از دست دادیم. بدون شک درگذشت پورحیدری تلخ ترین اتفاق سال 95 بود که کام همه را تلخ کرد. یکی از بزرگان استقلال را از دست دادیم که خودم شخصا چیزهای زیادی را از او یاد گرفتم. امیدوارم قدر پیشکسوتان را بیشتر بدانیم. مربیان نیاز به استراحت دارند و من هم بعد از سال سختی که در استقلال داشتم، این روزها استراحت می‌کنم. اینکه به استقلال برمی گردم یا خیر، سوال سختی است و نمی‌توانم به آن جواب بدهم. فعلا که استقلال سرمربی دارد و نتایج خیلی خوبی هم گرفته است. امیدوارم به منصوریان اعتماد شود تا بتواند استقلال را به روزهای اوج خودش برساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز