خبرگزاری کار ایران

صعود منچستر یونایتد در لیگ اروپا قطعی به نظر می رسد

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۵۴۳

منچستر یونایتد که در بازی رفت لیگ اروپا به نتیجه تساوی در مقابل روستوف رسید،امیدوار است بتواند در بازی خانگی در برابر طرفدارانش پیروز میدان باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت گل، مردان خوزه مورینیو با بازگشت زلاتان ابراهیموویچ امیداوارند که بعد از شکستشان در جام حذفی انگلیس در بازی خانگی مقابل روستوف به یک پیروزی برسند.

شیاطین سرخ با نتیجه 1-1 در اولین قدم در روسیه به تساوی رسیدند،اما یک پیروزی در مقابل روستوف در یک چهارم نهایی در یک بازی خانگی مقابل روستوف دور از ذهن نیست. خارجی ها علاقه مند به ثبت یک رکورد در تورنمنت هستند. منچستر یونایتد از چهار میزبانی خود در 3 میزبانی با نتیجه مساوی بازی های خود را به پایان برد. 

در قدم اول با توجه به سفر طولانی و سطح بازی دشوار به نظر می رسید که شاگردان خوزه مورینیو به تساوی 1-1 رضایت دادند.به هر حال یک پیروزی قانع کننده درخانه انتظار می رود جایی که میزبان میخواهد شکست ناامیدانه خود را مقابل چلسی پنهان کند. منچستر به دنبال حفظ پیروزی خود در این مسابقات است.

با توجه به اینکه روستوف در هشت بازی از 11 بازی خود ناموفق بوده ،مطمئنا شاگردان خوزه مورینیو برای چهارمین بار از پنج بازی خانگی خود می خواهند به پیروزی برسند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز