خبرگزاری کار ایران

سکوت امید عالیشاه در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای سربازی‌اش شکست

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۷۳۵

هافبک سابق پرسپولیس که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بود، با ممنوعیت این باشگاه ازحضور در نقل و انتقالات از بازی کردن محروم شده است.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه که در لیگ پانزدهم موفق شده بود عنوان برترین گلساز لیگ را به خود اختصاص دهد در فصل جدید امیدوار بود با حضور در تراکتورسازی ضمن پایان دادن به دوران سربازی‌اش با انگیزه بالا خود را مهیای حضور در تیم ملی کند.

او اما با توجه به ممنوعیت تراکتور از حضور در نقل و انتقالات نیم فصل از بازی کردن محروم شده است تا نحسی بزرگی گریبان او را بگیرد: یک زمانی شما در عرش هستی و یک زمانی هم پایین می‌افتی اما به شخصه معتقدم هر اتفاقی که برای من افتاده خیر است.

عالیشاه در خصوص دوری اش از فوتبال با توجه به محرومیت تراکتورسازی گفت: فوتبالیستی که از فوتبال دور باشد قطعا حس خوبی ندارد اما همان‌طور که گفتم هر اتفاقی که افتاده خیر است. هیچکس فکر نمی‌کرد اینگونه مشکلی برای ما به وجود بیاید. امیدوارم در سال 96 اتفاقات مثبتی برای من بیفتد.

سکوت امید عالیشاه در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای سربازی‌اش شکست

وی ادامه داد: واقعیتش این است که در این چند ماه ترجیح دادم سکوت کنم و نمی‌خواهم در این‌باره حرف بزنم چون نه دست ماست و نه دست تراکتورسازی! امیدوارم هر اتفاقی که افتاده آخرش ختم به خیر شود. فقط به آینده خوشبین هستم تا مسوولان شرایطی را ایجاد کنند تا از نظر روحی و روانی آسیب نبینیم. نه تنها من بلکه بقیه بچه‌های دیگر هم که چنین مشکلی دارند مسوولان به فکرشان باشند.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص از دست دادن بازی مقابل شاگردان برانکو در ترکیب تراکتورسازی گفت: فقط همین را بگویم وقتی یک هفته مصدوم می‌شوم و نمی‌توانم بازی کنم دیوانه‌کننده است. چه برسد حالا که سالم هستم ولی نمی‌توانم بازی کنم. بعضی مواقع در زندگی صبر چیز خوبی است. من هم صبر می‌کنم تا فرجی شود.

عالیشاه در خصوص امیدهایش برای بازگشت به فوتبال نیز گفت: من دو بار رباط پاره کردم اما خدا خواست و برگشتم. مطمئن باشید که امید عالیشاه نمی‌نشیند و غصه بخورد. واقعا از ته دلم می‌گویم هرچه پیش آمده خیر بوده است. من کارم را می‌کنم و زندگی را ادامه می‌دهم. حالا در مسیر زندگی چنین وقفه‌ای هم ایجاد شده است. در این اتفاق نه من مقصر هستم، نه تراکتور و نه پرسپولیس!‌

سکوت امید عالیشاه در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای سربازی‌اش شکست

عالیشاه درباره واکنش‌هایی که در فضای مجازی بعد از جدایی اش از پرسپولیس و حضور در تراکتور و در نهایت محرومیت از بازی به وجود آمده گفت: متاسفانه فضای مجازی ما به سمتی پیش می‌رود که به نفع فرهنگ جامعه ما نیست. یک مشت بچه کم سن و سال بدون اینکه بدانند شرایط چه بوده و درکی از فضا داشته باشند فقط توهین می‌کنند ولی در مجموع تا روزی که در تبریز بودم هواداران تراکتورسازی به ما لطف داشتند. حالا در این میان یک عده هم متوجه نیستند و توهین می‌کنند که حساب آن‌ها از مردم جداست. مردم حواس‌شان هست و خط و خطوط‌هایی را که بعضی‌ها از بیرون می‌دهند را دنبال نمی‌کنند.

حرف پایانی امید عالیشاه هم در خصوص نحسی سال 95 و امید برای پایان آن است: زمانی که تمام این اتفاقات پشت سر هم برای من رخ داد فکر می‌کنم نحس‌ترین اتفاق ممکن بود. باورم نمی‌شد این همه اتفاق نحس پشت سر هم برای من رخ دهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز