خبرگزاری کار ایران

ایران – عراق / ساعت 11؛ آخرین نبرد کی‌روش در سال 95

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۸۰۷

تیم ملی ایران از دقایقی دیگر در آخرین جدال خود در سال 95 برابر تیم ملی عراق قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش برای آماده سازی تیمش پیش از جدال برابر قطر و چین در انتخابی جام جهانی، برابر تیم ملی عراق قرار خواهد گرفت و این در حالی است که به دستور سرمربی تیم ملی این دیدار پشت درهای بسته و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

در تاریخ بازی‌های ایران برابر تیم ملی فوتبال عراق، ۲۵نفر به عراق گل زده‌اند. ایران با این ۲۵گل‌زن درمجموع ۳۶بار دروازه حریف را باز کرده است.

بهترین گلزن ما در بازی‌های ایران و عراق، علی دایی با زدن ۴گل است و حسین‌علی کلانی زنده‌یاد حمید شیرزادگان نیز هر کدام ۳گل به ‌ثمر رسانده‌اند.

بازیکنانی که بیش‌از یک‌بار دروازه عراقی‌ها را گشوده‌اند، عبارتند از:

علی دایی: ۴گل

حمید شیرزادگان: ۳گل

حسین‌علی کلانی: ۳گل

پرویز کوزه‌کنانی: ۲گل

حسن روشن: ۲گل

علی کریمی: ۲گل

سردار آزمون: ۲گل

تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق برای بار بیست‌و‌ششم درحالی به‌مصاف هم می‌روند که ایران ۱۵ برد، ۶ مساوی و ۴ باخت برابر عراق داشته و ۳۶ گل زده و ۱۸ گل دریافت کرده است.

تیم ملی برای اولین بار در روز ۱۱ خرداد ۱۳۴۱ با عراق  بازی کرده و برای آخرین بار بازی دو تیم در جام ملت‌های 2015 در استرالیا بوده است، همان دیداری که طی آن دو تیم برابر هم به تساوی ۳بر۳ رسیده و در ضربات پنالتی این تیم ملی فوتبال عراق بود که برنده میدان شد.

عراق از معدود تیم‌های آسیایی است که توانسته تیم ملی فوتبال ایران، تحت هدایت کی‌روش، را شکست دهد.

این دیدار از ساعت 11 امروز و در استادیوم آزادی بدون حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز