خبرگزاری کار ایران

عوامل کلیدی بازی بارسلونا و یوونتوس در یک چهارم نهایی قهرمانان اروپا

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۸۷۳

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در روز جمعه مشخص شد و دو تیم بارسلونا و یوونتوس به مصاف یکدیگر می روند. این بازی تقابل مربیان و تفکرات آنان خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت گل،رقابت 8 تیم برتر در طول رقابت ها ویژگی های خاصی دارد؛یک برخورد خارق العاده از در طول دو دهه. 

یوونتوس بی سر و صدا به مرحله یک چهارم نهایی رفت با یکی از دو رکورد بدون شکست که در این رقابت ها باقی بماند(رکورد دیگر متعلق به رئال مادرید است). آنها تاکنون تنها دو گل دریافت کرده‌اند و مسیر خوبی در پیش گرفته‌اند. آن ها در چهار بازی خود مقابل پورتو، لیون،سویا و دینامو زاگرب پیروز شدند. بارسلونا و یوونتوس در چالشی در دیدار خود در نیوکمپ برای دومین قدم در یک چهارم نهایی، با هم روبرو می‌شوند که این موقعیتی سخت برای یووه خواهد بود، همانطور که پاریسن  ژرمن به آن پی برده بود. 

برد 4-0 پاریسن ژرمنی ها به اندازه کافی برای برد کافی نبود، اگر آنان از هر موقعیتی در تورین استفاده کنند، این می‌تواند راه بهتری برای آنان در کاتالونیا پیش روی‌شان قرار دهد. 

این قابل توجه است که این تیم آیا بدون پوگبا، آندره آ پیرلو، آرتور ویدال، کارلوس توز و آلوارو موراتا روی هم رفته بهتر است از زمانی که به فینال 2015 رسید. اما این تیم هویت دفاعی خود را حفظ کرده است و در حال حاضر گل های بیشتری بین پائولو دیبالا و هیگواین به ثمر رسیده. 

این عینا نبرد بین مربیان است؛ لوئیز انریکه همیشه برنده رقابت خود بوده است .او خود ر ا ثابت کرده است و اعتبارات تاکتیکی خود را در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن نشان داده است. اما او دوباره تنها با بلند کردن جام می تواند منتقدان را ساکت کند. شک کمتری در مورد ماسیمیلیانو آلگری وجود دارد، اما فشار او بیشتر روی آرایش خطی در اورپا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز