خبرگزاری کار ایران

گزارش اختصاصی از پنهانی‌ترین نبرد کی‌روش؛

ایران 0 ــ 1 عراق/ شکست پس از 1400 روز مقابل آسیایی‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۸۹۸

تیم ملی فوتبال ایران دیدار دوستانه برابر عراق را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 11 امروز در ورزشگاه آزادی در چارچوب دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی عراق رفت. این بازی پشت درهای بسته بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران و عکاسان برگزار شد.

شاگردان کی روش نیمه اول این دیدار را با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رساندند. در نیمه دوم این عراقی‌ها بودند که با یک گل از روی نقطه پنالتی از ایران پیشی گرفتند و در پایان با همین نتیجه شاگردان کی روش را شکست دادند.

تیم ملی ایران پس از مدتها برابر یک تیم آسیایی شکست خورد تا روند شکست ناپذیری ایران برابر آسیایی‌های متوقف شود.

تیم ملی فوتبال ایران بعد از روزهای جنجالی سه ماهه پایانی سال در این مسابقه با ترکیبی پنهان مقابل عراق قرار گرفته و رسانه ها در جریان ترکیب و کیفیت بازی قرار نخواهند گرفت. جالب اینکه کی روش دستیاران ایرانی خود را نیز از کادر خارج کرده تا عملا راه هرگونه اظهارنظر و کسب خبر در این زمینه بسته شود. 

بنابه نوشته مرکز اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال ایران این مسابقه را یک ـ صفر به میهمان خود باخته است اما چه بسا این خبر هم از واقعیت به دور باشد! چراکه سرمربی تیم ملی ایران علاقه خاصی به رد گم کردن در این امور دارد و البته از این موضوع نتیجه هم گرفته است. تیم ملی که با لیستی نسبتا انتقادبرانگیز روانه قطر خواهد شد، در شهر دوحه کامل می شود و اولین بازی دور برگشت ایران مقابل قطر کلید می خورد. 

ایران 5 بازی قبلی را با موفقیت پشت سر گذاشته و با دو تساوی و 3 پیروزی شرایط بسیار خوبی برای صعود دارد اما باتوجه به حواشی متعدد پیرامون مجادلات سرمربی تیم ملی اطمینان خاطر هواداران جای خود را به نگرانی داده است. ایران امروز در شرایطی در این مسابقه فوق امنیتی به روند بی شکست خود در آسیا پایان داد که شاید حضور هواداران می توانست قوت قلبی برای ملی پوشان پیش از بازی قطر باشد اما مسابقه ای که در ساعتی غیرمعمول و احتمالا با ترکیبی تازه برگزار شده، فعلا با همین دستاورد حداقلی به پایان رسیده است. اگرچه شاید کی روش از باخت در این مسابقه بیمناک هم نباشد و این آخرین حقه موجود در آستین او باشد. 

امیدواریم تیم ملی بعد از انجام بازی موفقیت آمیز مقابل قطر در تهران با حمایت حداکثری هواداران مقابل چین به موفقیت برسد تا سال 96 را خوب آغاز کند، سالی که امیدواریم در دو عرصه ملی و باشگاهی نتایج خوشحال کننده ای در انتظارمان باشد.

 تیم ملی فوتبال ایران که بعد از شکست سه بر یک برابر عمان پیش از جام جهانی 2014 برابر هیچ تیم آسیایی در جریان مسابقه شکست نخورده بود، در دیداری دوستانه برابر تیم ملی عراق شکست خورد تا پس از نزدیک به 3 سال روزهای بی شکستی تیم ملی به پایان برسد.

تیم ملی البته در این مدت برابر آرژانتین، بوسنی و هرزگوین و سوئد در دیدارهای جام جهانی و دوستانه شکست خورده بود اما هیچ یک از تیم های آسیایی موفق به شکست ایران نشده بودند و حتی حذف تیم ملی در جام جهانی نیز توسط عراق در ضربات پنالتی ثبت شده بود.

شاگردان کی روش در 17 بازی بعد از دیدار برابر عمان برابر تیم های آسیایی شکست نخورده بودند و آخرین باری که دروازه ایران باز شده بود نیز به دیدار ایران برابر ترکمنستان باز می گشت تا حالا با شکست یک بر صفر برابر عراق، آمارهای خوب تیم ملی در آستانه دیدار برابر قطر شکسته شد.

هر چند تردیدهایی درباره رسمی بودن این بازی وجود دارد و با توجه به مشخص نبودن شرایط مسابقه نمی توان درباره آن نظر داد اما با این وجود تیم ملی پس از مدتها در یک بازی دوستانه شکست خورد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز