خبرگزاری کار ایران

به توانمندی شاگردانم ایمان دارم؛

عسکری: تکواندو ایران در دنیا اثبات شده است

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۳۸۳

سرمربی تیم‌ملی تکواندو اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: تیم جوانی را در اختیار داریم و با توجه به مبارزات خوبی که در لیگ برتر داشتند، به موفقت تیم امید زیادی دارم.

به گزارش ایلنا، فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال 1396 و آرزوی موفقیت و شادکامی برای تمامی هموطنان در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: اردوی این تیم از 14 اسفندماه در آکادمی ملی المپیک آغاز شد. پس از پشت سر گذاشتن یک هفته تمرینات مقدماتی، مرحله دوم انتخابی 26 اسفندماه برگزار شد و در نهایت با 16 هوگوپوش تمرینات را پیگیری می کنیم. با توجه به اینکه تکواندوکاران برای حضور در لیگ برتر یک سال در اختیار باشگاه‌ها بودند و آسیب داشتند کادر فنی تعطیلات 6 روزه ای را برای آنها در نظر گرفت و انشاا... از شنبه (6 فروردین‌ماه) ادامه تمرینات را از سر خواهیم گرفت.

وی افزود: در تورنمت تدارکاتی قزاقستان اردیبهشت‌ماه حضور پیدا می کنیم که پیش از مسابقات تمرینات را کامل و پرفشار انجام خواهیم داد تا ارزیابی خوبی از عملکرد تیم داشته باشیم. خدا را شکر در این مدت اردوها به صورت منظم پیگیری شده و تمامی تکواندوکاران فعل خواستن را صرف کرده‌اند به امید خدا با قدرت هرچه بیشتر در این میدان ظاهر می‌‌شویم.

عسکری با بیان اینکه کشورهای قدرتمندی در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور پیدا می‌کنند، گفت: ما از روز نخست تصمیم گرفتیم هیچ حریفی را دست کم نگیریم و تکواندوکاران نیز متوجه شده‌اند برای رسیدن به موفقیت باید با تمام رقیبان خود با قدرت رو به رو شده و به هیچ اسم خاصی بسنده نکنند.

سرمربی تیم بازی‌های کشورهای اسلامی در پایان تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با قدرت هرچه تمام تر در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم. هوگوپوشان جوانی را در اختیار داریم اما خدا را شکر به این درک رسیده‌اند که به عنوان نمایندگان تکواندو ایران هستند و قطعا از هیچ تلاشی برای درخشش ایران دریغ نخواهند کرد. تکواندو ایران در این سال‌ها خود را در دنیا ثابت کرده و به همگان نشان داده که توانسته قدرت را در اختیار بگیرد و صاحب سبک باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز