خبرگزاری کار ایران

دشوارترین بازی ایران در دور برگشت کدام بازی است؟

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۰۱۴

تیم ملی ایران می‌تواند با کسب تساوی در برابر ازبکستان و کره‌جنوبی صدرنشینی خود را حفظ کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در یکی از دشوارترین بازیهای خود با یک گل از سد قطر گذشت تا خیال میزبان را بابت صعود نکردن به جام جهانی راحت کند. با این حال، هنوز خیال ایران بابت صعود راحت نشده است.

تیم ایران در ادامه 3 بازی خانگی خواهد داشت و یک بازی خارج از خانه در برابر کره‌جنوبی. ایران در شرایطی با 14 امتیاز در صدر گروه خود جا خوش کرده که طی 6 بازی گذشته گلی دریافت نکرده است. با این حال، همانطور که کی‌روش در کنفرانس خبری پایان بازی دیروز ذکر کرد هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

سخت‌ترین بازی ایران بازی بعدی است. چین با مارچلو لیپی تیم دیگری است. آنها کره را در بازی دیروز شکست دادند و در برابر قویترین خط حمله‌ی گروه کلین‌شیت کردند. لیپی یکی از تئوریسین‌ها و مربیان بزرگ دنیای فوتبال و شاید تنها فردی در آسیا است که از حیث دانش مربیگری از کی‌روش برتر است. چین در شرایطی به مصاف ایران می‌آید که به برد نیاز دارد و این کار تیم کی‌روش را که مترصد استفاده از ضد حملات است راحت می‌کند.

ایران این توانایی را دارد که کره‌جنوبی را در سئول شکست دهد یا دستکم یک تساوی بدون گل از آن دیدار بگیرد. کره با 7 گل خورده ضعیفترین خط دفاعی گروه را دارد و برای اینکه از ازبکستان جا نماند در دیدار با ایران به احتمال فراوان تهاجمی بازی خواهد کرد و این همان چیزی است که کی‌روش می‌خواهد.

همچنین، ایران می‌تواند در دیدار برابر ازبکستان در تهران هم به تساوی فکر کند. به این ترتیب فاصله‌ی امتیازی دو تیم حفظ خواهد شد. سوریه هم تیمی نیست که در ورزشگاه آزادی بتواند در برابر ایران مقاومت کند. دو تساوی در برابر کره و ازبکستان می‌تواند ایران را در صدر جدول نگه دارد. با این حال، در بازی با چین تساوی به کار سفیدپوشان نمی‌آید. این دیداری است که باید از آن پیروز خارج شد و به همین دلیل دشوارترین مصاف ایران در دور برگشت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز