خبرگزاری کار ایران

لیپی:ایران تیمی باکیفیت است

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۰۳۲

لیپی به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت و گفت:نتایج ایران نشان می‌داد تیم منسجم و خوبی است. این تیم بدون گل دریافتی باختی نداشته و این مسئله نشان دهنده این است که ایران تیم خوبی دارد.

به گزارش ایلنا،مارچلو لیپی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در نشست خبری در مورد این دیدار گفت: بازی‌های قبلی ایران را دیده بودم می‌دانستم این جمعیت به ورزشگاه می‌آید. اگر هواداران را کنار بگذارید ایران باز هم تیم خوبی است. نتایج ایران نشان می‌داد تیم منسجم و خوبی است. این تیم بدون گل دریافتی باختی نداشته و این مسئله نشان دهنده این است که ایران تیم خوبی دارد.

سرمربی چین در مورد تعویض های تیمش افزود: تعویض اول به خاطر این بود که از کیفیت بازیکنم راضی نبودم اما در مورد دوم این تصمیم به خاطر مصدومیت بازیکن تیم‌مان اتخاذ شد. از سه بازی اخیر به خصوص دو بازی قبلی رضایت داشتم. باید هر روز کار کنیم تا بهتر شویم. روی دفاع‌مان باید بیشتر کار کنیم. تلاش‌مان باید بیشتر شود و تا به الان کافی نبوده است.

لیپی درباره ی اینکه  کدام تیم‌ها شانس صعود به جام جهانی را دارند، گفت: ایران تیم با کیفیتی است و عملکرد خوبی دارد. این کیفیت خوب باعث شده این تیم در صدر جدول قرار بگیرد. اینکه در ادامه چه می‌شود را نمی‌دانم اما تا به اینجا ایران کیفیت خوبی ارائه کرده است. همه بازیکنان تلاش کردند اما این تلاش کافی نبود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز