خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: در صورت اجرای قانون برگزیت ما انگلستان را ترک خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۶۷۳

گواردیولا بیان کرد که اگر انگلستان در جریان برگزیت شهروندان خارجی را نخواهد ما آنجا را ترک خواهیم کرد. همه در برابر قانون یکسان هستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از «گل»، گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، یکی از میلیون‌ها شهروند اروپایی است که در انگلستان کار می‌کند، کسی که می تواند با پیامد برگزیت تحت تاثیر قرار گیرد.

گواردیولا گفته است نظری ندارد که چگونه انگلستان از اتحادیه اروپا خارج شد اما می‌گوید: اگر آنها مردم خارجی را نمی‌خواهند اینجا را ترک خواهیم کرد.

نخست وزیر بریتانیا فرایند رسمی برگزیت را  این هفته شروع کرده است و حالا دو سال برای خروج از اتحادیه اروپا زمان لازم است.

مربی منچستر سیتی در دسته‌ای از شهروندان اروپایی قرار گرفته که در انگلستان کار می‌کنند. او می‌داند که  این ممکن است به این معنی باشد که او و میلیون‌ها نفر دیگر در داخل و خارج از بازی نتوانند در این کشور فعالیت کنند.

هنگامی که از گواردیولا در مورد تاثیر برگزیت بر فوتبال انگلیس پرسیدند گفت: من فکر می‌کنم مردم انگلیس منتظر هستند ببینند با برگزیت چه اتفاقی خواهد افتاد. آن‌ها خواهند دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. من نمی‌دانم. اما اگر آنها خارجی‌ها را نمی‌خواهند ما اینجا را ترک می‌کنیم. آنها مجبورند که تصمیم بگیرند.

او اضافه کرد: من بیشتر برای فرهنگ انگلستان ارزش قائلم، بنابراین تبریک می‌گویم، شما توانایی دارید که رای دهید. شما تصمیم‌گیرنده هستید. دموکراسی اینچنین است. کار و قوانین باید برای همه یکسان باشد. چرا فوتبال باید مستثنی باشد اما برای وکیل‌ها و معمارها، کسانی که قادر نیستند کار کنند، ممنوعیت وجود داشته باشد. من فکر می‌کنم قانون باید برای همه یکسان باشد، امادوباره شما قادر هستید که رای دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز