خبرگزاری کار ایران

سعداوی: در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۷۲۰

سرمربی فولاد می گوید با وجود موقعیت های فراوانی که تیمش خلق می کند،مهاجمان در زدن ضربات آخر دقت لازم را ندارند.

به گزارش ایلنا، نعیم سعداوی پس از شکست خارج از خانه تیمش مقابل استقلال گفت: ما در نیم فصل اول موقعیت‌های زیادی خلق می‌کردیم و شانس با ما یاری می‌کرد و تبدیل به گل می‌شد. همین امروز هم موقعیت‌های خوبی درست کردیم، اما در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.یک بخش از این مشکل مربوط به خودمان می‌شود که باید با کار و تلاش بیشتر این نقیصه را برطف کنیم و بخش دیگر آن مربوط به بچه‌های ما می‌شود که باید دقت خود را بالاتر ببرند و در آینده این نقیصه را برطرف کنند.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که نظر او را در خصوص سقوط استقلال اهواز به لیگ دسته دوم پرسید، گفت: استقلال اهواز یکی از تیم‌های تاریخی و با قدمت فوتبال ایران است و خود من به عنوان یک خوزستانی از این اتفاق بسیار ناراحت هستم. با وجود این اتفاق کاری از دست من ساخته نیست و باید کسانی که باغث این اتفاق هستند پاسخگو باشند چرا یکی از تیم‌های مردمی، با قدمت، پرطرفدار و با ریشه فوتبال ایران به این شرایط دچار می‌شود.تیم‌های پرطرفدار و قدیمی فوتبال ایران باعث بالندگی در فوتبال ایران می‌شوند و به شکوفاتر شدن فوتبال کمک می‌کنند. استقلال اهواز که سقوط کرد اما من امیدوارم شرایطی مهیا شود تا دیگر شاهد سقوط تیم‌های پرطرفدار نباشیم .

سعداوی درباره حضور دیرهنگام عبدالله ناصری در ترکیب فولاد و اینکه این بازیکن می‌توانست با فرصت‌های بیشتری بتواند به تیمش کمک کند، گفت: این نظر شماست ما امروز همه جوره بازی را کنترل کردیم. شناخت خوبی از استقلال داشتیم و روی ضد حملات نیز به موقعیت‌های خوبی دست پیدا کردیم. ما به دنبال ضد فوتبال نبودیم هرچند که دست‌مان در بازی امروز تنگ بود و چند بازیکن اصلی و تأثیرگذار خود را در اختیار نداشتیم. به هرحال یک اشتباه باعث شد که حریف گل بزند ما هم امروزتلاش کردیم و از این تلاش راضی هستیم.

وی در پایان با اشاره به نیمکت نشینان تیم فولاد خاطرنشان کرد: نیمکت ما را ببینید که جوانان زیادی بر روی آن حضور دارند ما جوانان زیادی را به فوتبال معرفی می‌کنیم شاید امسال نتیجه لازم را نگیریم اما آینده متعلق به همین جوانان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز