خبرگزاری کار ایران

بررسی شانس آقای گلی مهاجمان لیگ برتر

طارمی، انصاری و منشا؛ کفش طلا به سایز کدام مهاجم است

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۰۸۴

مهاجم آماده‌ی پرسپولیس از شانس بالایی برای تکرار عنوان آقای گلی خود برخوردار است و باید دید در 5 دیدار باقیمانده موفق به انجام آن خواهد شد یا خیر.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی طارمی که در هفته‌های اخیر نامش جزو گلزنان اول فوتبال ایران مطرح بوده، اکنون با 13 گل زده در کنار ساسان انصاری در صدر جدول آقای گلی قرار دارد و به دنبال تکرار عنوان فصل گذشته اش است. 

طارمی، انصاری و منشا؛ کفش طلا به سایز کدام مهاجم است

طارمی به همراه پرسپولیس در 5 دیدار آتی خود به ترتیب به مصاف پیکان تهران، ماشین سازی تبریز، پدیده مشهد، ذوب آهن و سیاه جامگان خواهد رفت.

تیم‌هایی که مهدی طارمی در طول دو سال گذشته سابقه گلزنی به آنها را در کارنامه دارد. طارمی در فصل گذشته دو گل به پیکان زد و البته در دیدار رفت این فصل موفق به باز کردن دروازه رحمان احمدی نشده است. 

مهاجم شماره 9 سرخپوشان در تنها تقابل خود با ماشین سازی تبریز نیز موفق به گلزنی نشد و در برتری یک بر صفر سرخپوشان در تهران این وحید امیری بود که تک گل این تیم را به ثمر رساند. جدال با پدیده مشهد اما برای طارمی همیشه خوش یمن بوده است و این بازیکن در دیدار رفت یکی از گل‌های تیمش را به ثبت رساند. در فصل گذشته نیز یکی از گل‌های خود را برابر پدیده به ثمر رساند. او در جدال برابر ذوب آهن نیز در دو فصل اخیر موفق به گلزنی نشده است و انگیزه زیادی برای شکست طلسم مقابل رشید مظاهری دارد. او در اولین فصل حضورش موفق شد برابر این تیم یک گل به ثمر برساند و در دیدارهای فصل گذشته و بازی رفت این فصل نتوانست شادی گل خود مقابل این تیم را شکل دهد. 

بازی با سیاه جامگان اما به نظر می رسد نقش اصلی در کسب این عنوان برای طارمی داشته باشد. طارمی در دو فصل اخیر که سیاه جامگان در لیگ برتر حضور یافته یکی از گلزنان ثابت به این تیم بوده است. او در فصل گذشته دو بار و در این فصل یک گل به این تیم زده است و امیدوار است شانس بار دیگر برابر این تیم به او رو کند و موفق به ثبت گل شود. 

طارمی، انصاری و منشا؛ کفش طلا به سایز کدام مهاجم است

ساسان انصاری دیگر مدعی کسب عنوان آقای گلی این فصل است که با 13 گل زده در کنار مهدی طارمی امیدوار به کسب این عنوان است. مهاجم شماره 3 فولاد خوزستان که البته هفته‌ها در فقر گلزنی به سر می برد در ترکیب تیم خود در هفته‌های باقیمانده به ترتیب به مصاف سپاهان، نفت تهران، استقلال خوزستان، نفت آبادان و پیکان خواهد رفت. 

دیدارهایی که در جدال رفت تیم‌ها گلزن اول آنها ساسان انصاری بود و همین مساله باعث شد تا او در جمع برترین گلزنان قرار گیرد و اکنون باید دید قادر به تکرار آن خواهد بود یا خیر. انصاری برابر سپاهان از نقطه پنالتی تک گل تیمش در جریان تساوی با این تیم را به ثمر رساند. بازی با نفت تهران با دبل این بازیکن همراه بود و دربی اهواز نیز با تک گل او خاتمه یافت. دیدار با نفت آبادان هم با دبل و آتش بازی ساسان انصاری خاتمه یافت و تنها در بازی پایانی نیم فصل اول مقابل پیکان ناکام ماند. با این حال 5 گل زده در 5 هفته پایانی نیم فصل اول باعث شد تا او جهش خیره کننده به صدر جدول داشته باشد. انصاری اما در در هفته های اخیر شرایط عجیبی در ثبت گل داشته و بعد از اینکه در هفته چهاردهم مقابل صنعت نفت دبل کرد در 7 هفته موفق به ثبت گل نشد و در نهایت در هفته بیست و دوم برابر گسترش فولاد بار دیگر گلزنی کرد. او در سه هفته اخیر بار دیگر گلی برای فولاد به ثمر نرسانده تا شرایط برای کسب این عنوان برای او سخت شود.

دیدار این هفته پرسپولیس و پیکان را می‌توان جدال آقای گلی نیز نامید؛ جایی که مهدی طارمی امیدوار است مدافعان تیمش مانع از گلزنی گادوین منشا به عنوان برترین خارجی و گلزن لیگ برتر شوند. منشا اکنون با 12 گل زده پشت سر طارمی و انصاری قرار دارد و آمادگی بالای او احتمال کسب این عنوان از سوی او را بالا برده است. 

طارمی، انصاری و منشا؛ کفش طلا به سایز کدام مهاجم است

پیکان و منشا در هفته‌های باقیمانده‌ی لیگ به ترتیب برابر پرسپولیس، ذوب آهن، سیاه جامگان، سایپا و فولاد خوزستان خواهد رفت. منشا با این شرایط دو بار برابر مدعیان آقای گلی قرار خواهد گرفت و باید برابر پرسپولیس و فولاد خوزستان قرار گیرد. مهاجم نیجریه‌ای پیکان با 5 دبل بهترین عملکرد را از این حیث به خود اختصاص داده است. او برابر ماشین سازی (2 بار) ، استقلال خوزستان (2 بار) و سپاهان موفق به دبل شده و نفت آبادان و سایپا نیز دیگر تیم‌هایی بوده اند که دروازه‌شان برابر این مهاجم باز شده است. با این شرایط منشا تنها با باز کردن دروازه 5 تیم لیگ برتر توانسته با 12 گل زده در رده سوم مدعیان آقای گلی قرار گیرد و در جمع تیم‌هایی که اکنون باید برابر پیکان قرار گیرند تنها برابر سایپا تجربه گلزنی داشته است.

در رده بعدی مهاجمانی که شانس آقای گلی دارند محمد قاضی با 10 گل زده و حسن بیت سعید، مرتضی تبریزی و لوسیانو پریرا با 9 گل زده قرار دارند که البته بعید است موفق به کسب این عنوان شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز