خبرگزاری کار ایران

پیروزی مقتدرانه بلندقامتان ایران برابر تایلند

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۲۲۵

تیم ملی والیبال زیر 19 سال ایران با برتری 3بر0 برابر تایلند ضمن صعود به مرحله بعد سهمیه رقابت‌های جهانی را نیز کسب کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله یک چهارم نهایی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا و انتخابی جهان امروز دوشنبه 14 فروردین در شهر نایپیداو میانمار پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین مسابقه این مرحله از ساعت 15 به وقت محلی و 13 به وقت ایران به مصاف تیم تایلند رفت و با شکست سه بر صفر این تیم، علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر، سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی بحرین که اواخر مرداد برگزار می‌شود را به دست آورد.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ایران در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 19 و 25 بر 19 تایلند را با اقتدار از پیش رو برداشتند تا به عنوان سومین تیم بعد از ژاپن و کره جنوبی سهمیه جهانی کسب کنند.

تیم ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها بنگلادش را سه بر صفر شکست داد و برابر کره جنوبی سه بر صفر مغلوب شد. در دور دوم نیز برابر چین سه بر دو مغلوب شد و در آخرین مسابقه این مرحله موفق به شکست چین تایپه با نتیجه سه بر صفر شده بود.
لی کوانگ هون (کره جنوبی) و هارا هیرویوکی (ژاپن) به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت دیدار ایران و تایلند را بر عهده داشتند.

ترکیب شروع کننده تیم ایران برابر چین امیر حسین توخته، امیر محمد فلاحت خواه، مرتضی شریفی، احسان دانش دوست، علی طبری، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت پور بودند.
سامبون ناکپونگ سرمربی تایلند در ابتدای این مسابقه از ترکیب نانتاوات جی هوآسانتی هیا، سوپاکورن یِنت هایسونگ، چایوات تی هونگهام، کی هومسان فونسانگ، پیپات چانسوکری و نارونگریت یانتاسینگ (لیبرو) استفاده کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز