خبرگزاری کار ایران

بهترین وزنه بردار 2016 عازم بانکوک شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۲۳۸

وزنه بردار ملی پوش کشورمان که به عنوان بهترین وزنه بردار سال 2016 انتخاب شد برای دریافت این جایزه عازم بانکوک شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، کیانوش رستمی پس اینکه توانست در نظر سنجی فدراسیون جهانی وزنه برداری به عنوان بهترین وزنه‌بردار سال ۲۰۱۶ انتخاب شود عازم بانکوک تایلند میزبان برگزاری رقابت‌های جهانی نوجوانان شد تا درمراسمی که فدراسیون جهانی برای اهداء جوایز برترین وزنه برداران مرد و زن جهان درسال 2016 تدارک دیده است حضور یافته و جایزه خود را دریافت نماید.

لازم به توضیح است؛ فدراسیون جهانی درنظر دارد جوایز برترین وزنه برداران مرد و زن جهان در سال 2016 را در حاشیه مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به منتخبین اهداء کند. برهمین اساس کیانوش رستمی ملی پوش 85 کیلویی ایران در بازی‌های المپیک 2016 ریو که موفق شد ضمن شکستن رکوردجهان و المپیک در این رقابت‌ها کاروان وزنه برداری کشور را صاحب مرغوب‌ترین نشان بازی‌های المپیک یعنی نشان طلا کند؛ همراه با علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری عازم بانکوک تایلند شد تا جایزه خود را دریافت کند.

گفتنی است؛ آخرین مرتبه‌ای که یک ایرانی موفق به کسب عنوان بهترین وزنه‌بردار سال شد مربوط به سال ۲۰۱۲ است که بهداد سلیمی قهرمان سنگین وزن کشور پس از درخشش در بازی‌های المپیک لندن توانست این عنوان معتبر را کسب کند.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان از 14 تا 21 فروردین در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز