خبرگزاری کار ایران

سرمربی المپیاکوس: کافی است توپ به انصاری فرد برسد

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۳۴۴

المپیاکوس در بازی هفته بیست‌وششم سوپر لیگ یونان میهمان پلاتانیاس بود و در حضور 71 دقیقه‌ای کریم انصاری‌فرد به برتری 2 بر یک دست یافت.

به گزارش ایلنا، کریم انصاری فرد بر خلاف بازی‌های قبل که در ترکیب المپیاکوس و تیم ملی ایران درخشیده بود، این بار نتوانست گلی به ثمر برساند تا جای خود را به مهاجم ذخیره تیمش بدهد.

تاکیس لمونیس، سرمربی المپیاکوس درباره این بازی گفت: در تمامی بازی‌های فصل جاری المپیاکوس حضور داشتم. سعی کردم یک چیز ساده را در ذهن بازیکنانم جای دهم، زیرا من پنجمین مربی فصل المپیاکوس هستم و این مساله کمی شرایط را پیچیده می‌کند. ما نقش خط دفاعی را بهبود بخشیدیم. بازی با ارسال توپ‌های دور را کنار گذاشتیم که براساس آن مدافعان نباید فقط به ارسال‌های بلند اکتفا می‌کردند.

سرمربی تیم المپیاکوس در ادامه با اشاره به عملکرد انصاری فرد گفت: انصاری‌فرد حرکت می‌کند و اگر توپ‌‌ها به او برسد قادر به انجام‌ کارهای زیادی در فازهای مختلف است. من اولین فرد خوشحال المپیاکوس هستم زیرا ما یک تیم بزرگ هستیم. تاکتیک‌ها و بازی برابر پلاتانیاس کمک‌های زیادی به ما کرد. از همان دقیقه اول به حریف نشان دادیم که بازی تمام‌شده نیست و بازیکنان المپیاکوس می‌توانند سبک خود را تغییر دهند.

المپیاکوس هم‌اکنون با 57 امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز