خبرگزاری کار ایران

هازارد: مسی سومین بازیکن محبوب من است

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۴۷۱

ادن هازارد که ستاره بلامنازع چلسی است و در رسیدن این تیم به صدر جدول نقشی اساسی داشته این روزها به خاطر شیوه بازی منحصر به فردش با مسی مقایسه میشود ولی او چنین نظری ندارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از "اسکواکا"، ادن هازارد اصرار دارد که او در یک دسته بندی با ستاره بارسلونا لیونل مسی قرار ندارد.  بازیکن بین المللی بلژیکی با 11 گل زده و پنج پاس گل توانسته است نقشی حیاتی در چلسی ایفا کند و تیم کونته را با اختلاف 7 امتیاز نسبت به تاتنهام به صدر جدول ببرد.

نمایشهایش در تیم چلسی باعث شده است که او با لیونل مسی مقایسه شود. ولی او به این سخنان توجه نمی کند. او به بازیکن تیم آرژرانتین مسی به عنوان "بازیکن واقعی" برچسب زده است و گفته است که هدفش راضی کردن طرفدارانش در استمفورد بریج است.

هازارد: مسی سومین بازیکن محبوب من است

او به فرانس فوتبال اینچنین گفت: برای من بازیکنان واقعی زین‌الدین زیدان و رونالدینیو هستند.  بعد از آن مسی است. کاری که او با توپ انجام می دهد چیز دیگری است. من خودم را در سطح او نمیبینم. نمیخواهم که اعلام کنم که بازیکنی مانند او هستم. فقط می خواهم طرفداران را خوشحال کنم. آنها می خواهند از فوتبال لذت ببرند. این وظیفه بازیکنان است که طرفداران را خوشحال کند. 

او اضافه کرد: من یک بازیکن خلاق هستم از زمانی که بچه بودم. من برای جایگاهی که در آن هستم سخت تلاش کرده ام اما این یک مهارت است و من این مهارت را پرورش دادم. این برای من طبیعی است. توپ دوست من است. او وفادار ترین دوست من است. من می توانم توپ را نوازش کنم اما زمانی که دریبل میزنم آسان نیست. می توانم با توپ مانند یک زن، مثل یک دوست و مثل یک فرد مسن رفتار کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز