خبرگزاری کار ایران

مجید جلالی: بازیکنانم با اراده و امیدوار به پیروزی برابر پرسپولیس هستند

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۵۷۳

مجید جلالی که عملکرد مثبتی تاکنون برابر برانکو داشته از انگیزه بالای شاگردانش برای کسب نتیجه برابر پرسپولیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محل نشست خبری سازمان لیگ برتر، مجید جلالی که در این فصل به همراه پیکان عملکرد مثبتی از خود به جا گذاشته، فردا در حالی برابر برانکو ایوانکوویچ قرار خواهد گرفت که در دیدارهای قبلی بین دو مربی، روند موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته است. او در نشست خبری پیش از این دیدار با حضور در سازمان لیگ در این خصوص گفت: امیدوار هستم از سمت ما و پرسپولیس منجر به این شود تا رویارویی باکیفیتی شاهد باشیم و تماشاگران حاضر در استادیوم لذت ببرند. امیدوارانه به این مسابقه نگاه می‌کنم و حس خوبی نسبت به آن دارم.

سرمربی پیکان با اعلام اینکه حساسیت این بازی باعث افزایش انگیزه بازیکنانش خواهد شد گفت: به نظرم شرایط خوبی است تا بازیکنان ما توانایی‌های خود را اثبات کنند. امیدوار هستم بازی خوب و موفقی را برابر پرسپولیس انجام دهیم.

جلالی با اعلام اینکه مرتضی آقاخان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نخواهد بود، گفت: فکر می‌کنم او از حدود دو هفته دیگر به تمرینات اضافه می‌شود.

سرمربی موفق این فصل پیکان در ادامه صحبت‌هایش در خصوص دیدار فردا برابر پرسپولیس گفت: فاصله بازی فردای ما و دیدار گذشته‌مان خیلی کوتاه بوده ولی شوق و انگیزه‌ای که در بازیکنان دیدم من را امیدوار می‌کند و سعی داریم در اینگونه بازی‌ها اطلاعات بچه‌ها را از تیم حریف، فضای مسابقه و ... بالا ببریم چون هرچه اطلاعاتشان بیشتر باشد می‌توانند روز مسابقه منطقی‌تر و موفق‌تر بازی کنند.

جلالی که عملکرد موفقی برای پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ در دو سال اخیر داشته در این خصوص گفت: فکر می‌کنم شرایطی که برای این مسابقه وجود دارد، شانس ما را برای کسب موفقیت و تیم پیروز زمین بیشتر می‌کند. این موضوع را بازیکنان در میان گذاشتم و آنها هم نگاه امیدوارانه و با اراده‌ای دارند.

بارها این مسئله را گفته‌ام که امسال تیم ما بسته شد تا در لیگ بماند چرا که ما جزو 3 تیمی بودیم که از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمدیم و سوابق پیکان در 6 سال گذشته ما را در همین رابطه اذیت می‌کرد و نگران‌کننده بود. به همین دلیل مجموعه ما از بازیکنان و مربیان و مدیران تلاش کردیم تا فضای آرامی بسازیم و سطح ذهنی بازیکنان‌مان را ارتقا دهیم. به همین دلیل به ثبات رسیدیم. ما در نیم‌فصل فهمیدیم که تیم ما در لیگ حفظ می‌شود و بعد به هدف‌های دیگر فکر کردیم. باشگاه می‌داند که مواردی را تعریف کردیم که تا حدی در ظرفیت‌های باشگاه بود و اگر بخواهیم هدف‌های بزرگتری داشته باشیم باید ظرفیت قوی‌تری هم داشته باشیم.الان شرایط ما به گونه‌ای است که می‌توانیم در بازی‌های باقیمانده حتی به کسب سهمیه هم بپردازیم.

سرمربی پیکان در واکنش به این سوال که آیا آنها نیز قصد دارند همچون تیم‌های دیگر در استادیوم آزادی با استراتژی دفاعی برابر پرسپولیس قرار گیرند یا خیر گفت: تیم‌های دیگر کار بدی می‌کنند؟ چیزی که من در این سال‌ها به آن افتخار کرده‌ام این است که روزهایی بوده که خوب بازی کردیم و خوب هم نتیجه گرفتیم اما خیلی از مواقع هم بوده که خوب بازی کردیم اما نتیجه خوبی نگرفتیم که این موضوع مرا آزرده می‌کند.اگر خوب بازی کنیم و نتیجه نگیریم راضی نمی‌شوم و فردا هدف‌ ما این است که هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم.

مجید جلالی در بخش پایانی صحبت‌هایش در واکنش به اینکه برای فصل آینده با مسوولان این باشگاه برای ادامه همکاری به توافق دست یافته یا خیر گفت: جلسه‌ای در این باره نگذاشتیم اما حدود 3 هفته قبل از عید آقای شیعی از من خواست برنامه‌هایم را برای سال اینده آماده کنم و من هم آماده کردم اما هنوز از من برنامه‌ای نخواستند.اگر هر زمان برنامه بخواهند برنامه را آماده دارم که تحویل بدهم.لیست را هم آماده کردم اما اگر بخواهند می‌دهم و اگر هم نخواهند نمی‌دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز