خبرگزاری کار ایران

واکنش مجید جلالی به حضور گادوین منشا در پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۵۸۶

سرمربی پیکان در نشست خبری و در واکنش به شایعه حضور مهاجم نیجریه ای تیمش در فصل آینده در پرسپولیس گفت او احتمالا در فصل بعد قادر به تکرار درخشش خود نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گادوین منشا، مهاجم نیجریه ای پیکان اکنون با 12 گل زده عملکرد خیره کننده ای از خود به جا گذاشته و از هم اکنون صحبت های زیادی در خصوص فصل آینده و البته حضورش در پرسپولیس شنیده می شود. مجید جلالی در نشست خبری امروز تیمش پیش از دیدار برابر پرسپولیس گفت: سرمربی پیکان در واکنش به این شایعه در نشست خبری صحبت کرد و در این باره گفت: فکر می‌کنم همه اذعان دارند منشا بازیکن خوبی است. خوشحالم که توانستیم از راهی خوب چنین بازیکن خوب خارجی را بگیریم. او را با 110 هزار دلار جذب کردیم. این هم در راستای رسالتی بود که در باشگاه داشتیم. البته بازیکنان خارجی دیگر را هم آوردیم که رقمی پایین‌تر از منشا داشتند اما کیفیت منشا را نداشتند. او بازیکنی است که اراده‌آش برای موفقیت قوی بود و انگیزه زیادی هم برای بازی فردا دارد.

وی در ادامه پیش بینی کرد که احتمال تکرار عملکرد این بازیکن در فصل آینده کمتر باشد و در اینباره گفت: یک چیز را باید یادآوری کنم اینکه منشا شاید اگر به تیمی دیگر برود شاید نتواند موفقیتش را در این فصل تکرار کند. همه ما خصوصیات بازیکنان تیم و تاکتیک تیم را بر اساس شرایط منشا طراحی کرده بودیم. او هم توانست خودش را اثبات کند و این یک تلاش دسته‌جمعی بود. امیدوارم منشا هم این را بداند.

مجید جلالی در ادامه اعلام کرد این بازیکن گلزن نیجریه ای قراردادش را با پیکان تمدید نکرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز