خبرگزاری کار ایران

برابر پیکان به هواداران مان عیدی می دهیم

برانکو: بستن کامنت‌هایم به خاطر رامین رضاییان نبود

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۶۰۰

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی برابر پیکان قول پیروزی را به هواداران این تیم داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان اظهار داشت: یک بار دیگر در سال جدید برای دوستانم آرزوی سلامتی و خرسندی را دارم. قبل از هر چیزی برای همه شما و خانواده‌تان آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم موفق باشید و پرسپولیس را قاطعانه دنبال کنید. سال جدید است و این اولین بازی خانگی ما در سال جدید خواهد بود که مقابل پیکان برگزار می‌کنیم و امیدوارم بازیکنانم با برد در این دیدار، به هواداران عیدی بدهند و آنها را خوشحال کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما برای این بازی هم برای اراده و هدف و میل خودمان به میدان می‌آییم و از فلسفه‌مان عدول نخواهیم کرد. انتظار بازی سخت و محکمی را مقابل پیکان داریم. در نیم‌فصل اول مقابل این تیم صفر - صفر مساوی کردیم. حتی فصل قبل هم که پیکان در لیگ یک بود، در جام حذفی به سختی آنها را یک بر صفر بردیم. پیکان تلاش می‌کند خودش را به رتبه چهارم جدول برساند تا بلکه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

وی افزود: با تیمی بازی داریم که سختکوش است، منظم بازی می‌کند و ضدحملات خطرناکی را دارد. ترکیبی از بازیکنان باکیفیت و جوان در پیکان حاضر هستند و در کنار این تیم، جلالی، همکار من که مربی خوبی است و خدمات شایانی به فوتبال ایران داشته است، حضور دارد. طبیعیتاً بازی سختی خواهیم داشت و برای این بازی هم احمدزاده را به دلیل مصدومیت نداریم، اما سایر بازیکنان برای حضور در جمع 11 نفر اصلی رقابت می‌کنند

برانکو در واکنش به این سؤال که چرا از رادوشوویچ استفاده نمی‌کند، در حالی که این دروازه‌بان در بازی‌هایی که به میدان رفت عملکرد خوبی داشت، گفت: قبل از هر چیز باید بگویم خوشحالم چنین دروازه‌بان‌هایی داریم. هم بیرانوند که ملی‌پوش است، خوب دروازه‌بانی کرده و همچنان خوب دروازه‌بانی می‌کند و هم رادو. حتی درویش‌وند هم کنار بیرانوند و رادوشوویچ خوب تمرین می‌کند. همان‌طور که می‌بینید ما در هر بازی سه دروازه‌بان‌مان را داریم.

وی افزود: بیرانوند دروازه‌بان اول ماست و روی گل‌هایی که خوردیم مقصر نبوده. اگر بررسی کنید می‌بینید در گل‌هایی که خوردیم کاری از دست او بر نمی‌آمده است. در گلی که مقابل صنعت نفت خوردیم یا از الریان دریافت کردیم، او مقصر نبود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی مقابل صنعت نفت خاطر نشان کرد: صنعت نفت یک بار به سمت دروازه ما آمد و گل زد، الریان هم در حالی سه گل به ما زد که موقعیت زیادی نداشت. درباره بازی با الوحده هم صحبت نمی‌کنم. بیرانوند همچنان دروازه‌بان اول ماست و تا آخر فصل چه اتفاقی رخ بدهد، معلوم نیست. هر سه دروازه‌بان ما خوب تمرین می‌کنند و آماده هستند که این برای ما اهمیت دارد.

وی در واکنش به طرح این موضوع که در اخراج رضاییان قاطعیت به خرج داده است و اینکه نظرش در مورد اظهارنظر برخی هواداران در فضای مجازی چیست، اظهار داشت: من کامنت‌ها را نمی‌خوانم، چون خودم هم صفحه‌ام را مدیریت نمی‌کنم. کارهای اینستاگرامم را مارکو انجام می‌دهد و فیس‌بوک من هم دست دامادم است. گفتم کامنت‌ها را ببندند که مشکلی پیش نیاید. در این خصوص هم آقای طاهری بیانیه داد و صحبت کرد که فکر می‌کنم موضوع تمام شده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چند بازیکن تیمش در آستانه محرومیت هستند، گفت: ما به این فکر نمی‌کنیم. هرکسی کارت دارد، دارد و مشکلی نیست.

وی در خصوص دریافت گل‌های زیاد در نیم فصل دوم اظهار کرد: موافق اینکه زیاد گل می‌خوریم نیستم. ما در لیگ قهرمانان آسیا گل زیادی خورده‌ایم چون سطح مسابقات بالاتر است و حتی یک اشتباه نیم بند مجازات دارد. اگر یادتان باشد مقابل الهلال یک اشتباه کوچک که روی ضربه ایستگاهی مرتکب شدیم و حریف قبل از آن تنها یک موقعیت گل به دست آورده بود. مقابل الوحده هم دو اشتباه کردیم و دو گل خوردیم. الریان هم همین‌طور بود. به هر حال این مسائل به تجربه و تمرکز بازیکنان بستگی دارد.

وی ادامه داد: در لیگ خودمان به جز بازی با استقلال از هیچ تیم دیگری بیش از دو گل دریافت نکردیم. این خیلی مهم است که در کار دفاعی خوب کار می‌کنیم. اینکه می‌گویم دفاع منظورم تنها چهار مدافع تیم نیست و به هر یازده بازیکن داخل زمین اشاره دارم. ما مدام کارهای دفاعی را تکرار می‌کنیم چون کار در فوتبال مستمر است.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا عدم حضور رضاییان و عدم نتیجه‌گیری احتمالی این تیم در دیدارهای آینده باعث ایجاد دودستگی در بین هواداران نمی‌شود، گفت: هر تصمیمی که اتخاذ شده دلایل خاص خودش را داشته است. همانطور که وقتی ترکیب تیم را اعلام می‌کنیم افرادی هستند که معترضند که چرا فلان بازیکن در ترکیب اصلی حضور ندارد ولی باشگاه از همه اینها مهمتر است و هیچ شخصی برتر از باشگاه نیست چون باشگاه یک موسسه است و هر کس سهم خودش را انجام می‌دهد. مثلا بازیکنان قدیمی مانند پروین، دایی و مهدوی‌کیا که در باشگاه کار کرده‌اند بیش از پنج سال به پرسپولیس خدمت کرده‌اند و همه عضو خانواده بزرگ پرسپولیس بوده‌اند. نسل فعلی هم بخشی از تاریخ پرسپولیس را رقم می‌زند. من با پیشکسوت‌ها رابطه خوبی دارم اما تا به حال هیچ کدام با من تماس نگرفتند. هر کدام یا مربی بودند یا زمانی برای باشگاه بازی کردند. به عنوان مثال علی دایی سرمربی تیم دیگری در لیگ برتر است اما وجود او قرمز است و به پرسپولیس تعلق دارد.

وی درباره ضعف این تیم در دفاع چپ، گفت: هر کسی کار خود را پیگیری می‌کند. من موافق نظر شما نیستم. مقابل صنعت نفت ما از دفاع چپ ضربه نخوردیم زیرا توپ گل شده توپ برگشتی یک کرنر بود. در آن صحنه نه ربیع‌خواه مقصر بود و نه انصاری و تنها حمل توپ کمال باعث شد تا توپ به دست بازیکنان حریف بیفتد. خیلی‌ها می‌گویند که انصاری مقابل استقلال مقصر بود اما به نظر من بهترین پست برای انصاری دفاع میانی است و او در مقابل استقلال بازی خوبی انجام داد. هر مربی نظر خاص خود را دارد و باید برای همه قابل احترام باشد.

برانکو درباره اسپانسرهای باشگاه، اظهار کرد: من کاری با شغل آنها ندارم، این تجارت آنهاست و شغل آنها محسوب می‌شود. این پیامک‌ها درآمد خاص خود را دارد. من از پشت کوه نیامده‌ام و می‌دانم در تمام دنیا چنین چیزهایی وجود دارد. هر باشگاه تلویزیون و برنامه خود را دارد و آنها با اختیار خود می‌توانند برنامه خود را تجاری کنند و دم آنها گرم. عادل فردوسی‌پور نیز بیست و چند سال است این برنامه را دارد و باید به احترام او کلاه خود را از سر برداریم.

وی در رابطه با اعلام قهرمانی پرسپولیس توسط مسوولان استقلال خلطر نشان کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. با این حال اختلاف قابل توجهی با تیم‌های پایین‌تر از خودمان در جدول داریم، اما زمانی قهرمان خواهیم شد که آن را قطعی کنیم. حال سرپرست استقلال این موضوع را قبول کرده و شاید تظاهر است، چون آنها برنامه‌ریزی دارند که شاید به ما برسند. شما فریب این حرف‌ها را نخورید. ما یک ضرب المثل داریم که می‌گوید " برعکس اره می‌کنند" یعنی یک چیز می‌گویند اما فکرشان چیز دیگری است.

وی افزود: تا به حال در تمامی بازی‌ها هواداران یار دوازدهم ما بوده‌اند. تمام تلاش ما برای هواداران است، چون بدون آنها باشگاه، باشگاه نیست. همه افراد مشغول در باشگاه در تلاش هستیم تا با نتایج خوب هواداران را خوشحال کنیم و بازی زیبایی را ارائه دهیم. اخیرا در پرسپولیس نشان داده شد که مدیریت باشگاه را هدایت می‌کند و بازیکن سالاری حاکم نیست،  ولی من باز تکرار می‌کنم که برای ما فقط هواداران مهم هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت‌: به مدیریت و بازیکنان تیم‌ ‌ملی تبریک می گویم که نتیجه‌ خوبی را کسب کردند و ما را به جام جهانی نزدیکتر کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز