خبرگزاری کار ایران

دومی هم برای استقلال خوب است

برومند: منصوریان باید همین برخورد را با نورافکن می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۶۶۷

پرویز برومند از برخورد منصوریان با نورافکن حمایت کرده و اعتقاد دارد سرمربی استقلال در واکنش به اعتراض این بازیکن تصمیم خوبی گرفته است.

به گزارش ایلنا، پرویز برومند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ما در ارتباط با برخورد منصوریان با نورافکن اظهار داشت: اگر این بازیکن به تعویضش اعتراض کرده، منصوریان برخورد خوبی با او کرده که اجازه حضور در تمرین را به نورافکن نداده است.

وی در ادامه افزود: نورافکن بازیکن خوبی است اما نباید به تعویضش اعتراض می‌کرد. البته من در جریان این اعتراض و درگیری نیستم اما اگر اعتراض او به تعویضش بوده، کار خوبی نکرده است.

وی در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال خوب است و این تیم در نیم فصل دوم نتایج خیلی خوبی گرفته و من بیشتر هواداران استقلال را راضی از نتایج این تیم می‌بینم.

برومند در ارتباط با شانس قهرمانی استقلال در لیگ اظهار داشت: الان کسی از استقلال انتظار قهرمانی ندارد. این تیم اگر دوم هم شود به اندازه قهرمانی ارزش دارد. استقلال امسال تحول خوبی داشته و با میدان دادن به جوانان کار بزرگی کرده است. به همین دلیل دومی هم برای این تیم خوب است، هر چند که نمی‌توان از قهرمان شدن استقلال هم ناامید شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز