خبرگزاری کار ایران

از دعوت دروازه‌بان استقلال به فولاد تا واکنش به درگیری نورافکن

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۷۱۷

بختیار رحمانی از دروازه بان استقلال دعوت کرد تا در فصل آینده در فولاد خوزستان حضور یابد!

به گزارش ایلنا، بختیار رحمانی که در بازی برابر استقلال انگیزه زیادی داشت، از سوی هواداران حریف بارها مورد کم‌لطفی قرار گرفت.

رحمانی در رابطه با شعارهایی که علیه او در بازی با استقلال از روی سکوها سر داده شد، می‌گوید: شاید این اتفاق طبیعی بود و من هم خیلی به آن توجه نکردم. این اتفاقات فقط از سوی یک تعداد محدود رخ داد و به نظر من هم عادی است. نمی‌شود همه بختیار رحمانی را دوست داشته باشند. خودم می‌دانم خیلی از هواداران استقلال مرا دوست دارند اما الان بازیکن فولاد هستم.

هافبک فولادی‌ها در رابطه با اینکه بهتاش فریبا اعلام کرده بختیار بزرگی‌اش را نشان داد، توضیح می‌دهد: وظیفه‌ام بود به سمت منصوریان بروم. به هر حال یک نیم‌فصل آنجا بودم و کادرفنی هم دوست داشت به من کمک کند. من هم، چنین حسی داشتم و در خدمت استقلال بودم اما برخی اتفاقات باعث جدایی من از استقلال شد. چنین اتفاقاتی در فوتبال طبیعی است اما همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

بختیار رحمانی در رابطه با اینکه با رحمتی روبه‌رو شد یا نه، می‌گوید: من اصلا رحمتی را ندیدم و نمی‌دانم در ورزشگاه حضور داشت یا خیر.

رحمانی درباره نتایج ضعیف فولاد خوزستان در هفته‌های اخیر توضیح می‌دهد: متاسفانه نتایج ما آنطوری که خواستیم رقم نخورده. چند بازی آینده را باید تلاش کنیم تا حداکثر امتیاز را بگیریم. تیم ما جوان است و غیبت چند بازیکن مثل عبدا... کرمی، حمید بوحمدان و میثم دورقی به ما ضربه زد. ان‌شاءا... آنها برگردند و به تیم ما کمک کنند. بومی‌گرایی این مسائل را هم دارد چون کادرفنی و باشگاه دنبال این مساله هستند. چند بازی اخیر خوب بازی کردیم اما نتایج آنطوری که خواستیم نشده.

هافبک فولاد خوزستان درباره درگیری روی نیمکت استقلال بین 2 بازیکن می‌گوید: من این صحنه را ندیدم و به نظرم اصلا اتفاق جالبی نبود. فکر می‌کنم امید نورافکن با سن و سالی که دارد، باید به یعقوب کریمی که یکی از کاپیتان‌های استقلال محسوب می‌شود، احترام می‌گذاشت. البته این را می‌دانم که منصوریان از نظر نظم و انضباط خیلی خوب عمل می‌کند و اصلا با کسی تعارف ندارد.

رحمانی درباره ضربه ایستگاهی که حسینی دفع کرد هم ادامه می‌دهد: این ضربات را در تمرینات خیلی تمرین می‌کنم اما آن ضربه آنطور که می‌خواستم نرفت. باید گوشه‌تر می‌زدم اما کمی وسط دروازه بود. البته سیدحسین حسینی دروازه‌بان خیلی خوبی است و به شوخی چند بار به او گفتم یک روز تو را به فولاد می‌برم! من خیلی به او علاقه دارم و امیدوارم موفق باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز