خبرگزاری کار ایران

اعلام فهرست کاندیداتوری انتخابات فدراسیون جهانی

رقابت سخت مرادی با آیان برای رسیدن به صندلی ریاست

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۷۳۳

با اعلام فهرست کاندیداهای انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، علی مرادی در پنج پست کاندیدا شده است و ایران در کمیته‌های فنی، پزشکی و آموزش و پژوهش هم کاندیدا دارد.

به گزارش ایلنا، در حاشیه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان که در تایلند در حال‌ برگزاری است، هیات اجرایی فدراسیون جهانی نشستی را برگزار کرد. در این نشست فهرست نفراتی که برای پست‌های مختلف در انتخابات فدراسیون جهانی کاندیدا شده‌اند، اعلام شد.

علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری ایران، برای پست‌های ریاست، دبیر کلی، نایب رییس اول، نواب رییس و عضویت در هیات اجرایی، کاندیدا شده است. ایران در کمیته‌ فنی، کمیته‌ آموزش و پژوهش و کمیته‌ پزشکی نیز نماینده دارد. برای احراز پست ریاست فدراسیون جهانی هفت نفر کاندیدا هستند.

علی مرادی باید با تاماش آیان رییس فعلی فدراسیون جهانی، ماونگ وانگ دبیرکل فدراسیون جهانی، نیکو ولاد نایب رییس اول فدراسیون جهانی، آنتونی ارسو و یوسف المنان روسای کنفدراسیون‌های اروپا و آسیا و مونیکا پونتولا رقابت کند. برای رسیدن به پست دبیر کلی فدراسیون جهانی هم شش نفر رقابت خواهند کرد. علی مرادی، محمد جلود دبیر کل کنفدراسیون آسیا، آتیلا آدمفی مدیر اجرایی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری و داماد تاماش آیان، نیکو ولاد، ماونگ وانگ و کارلوس کیونونس جزو نواب رییس فدراسیون جهانی حضور دارند. علی مرادی برای سمت‌های نایب رییس اول و نواب ریاست و همچنین برای حضور در هیات رییسه فدراسیون جهانی کاندیدا شده است. مرادی برای نایب رییسی اول باید با 9 نفر رقابت کند. برای نواب رییسی هم علی مرادی باید با 26 نفر رقابت کند.

برای هیات رییسه هم ۵۱ نفر کاندیدا شده‌اند و علی مرادی نیز از ایران حضور دارد. برای کمیته‌ فنی هم ۴۳ نفر رقابت خواهند کرد که علیرضا قریشی، رییس هیات وزنه‌برداری استان خوزستان برای کمیته‌ فنی کاندیدا شده است. کرسی کمیته‌ آموزش و پژوهش ۳۱ نفر کاندیدا دارد و محسن بیرانوند، رییس کمیته‌ مربیان فدراسیون وزنه‌برداری ایران در این بخش حضور دارد. برای کمیته‌ پزشکی هم ۱۴ نفر کاندیدا شده‌اند و داود باقری، نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری و رییس کمیته‌ پزشکی فدراسیون برای حضور در این کمیته‌ کاندیدا شده است. انتخابات فدراسیون جهانی ۸ و ۹ خرداد در بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز