خبرگزاری کار ایران

حسین بغلانی: مسلمان مثل گردن کلفت‌ها حرف ‌می‌زد

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۷۵۳

حسین بغلانی کاپیتان صنعت‌نفت آبادان اگرچه از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس خیلی خوشحال است اما نسبت به یکسری اتفاقات دلخوری دارد.

به گزارش ایلنا، بغلانی درباره درگیری که بین او و مسلمان پیش آمده، می‌گوید: در نیمه اول در محوطه 6 قدم فرشاد احمدزاده با بازیکن ما برخورد کرد و به بالای سر او رفتم و گفتم درست نیست برای یک پنالتی گرفتن خودش را زمین بیاندازد و این کار خوب نیست. حرفم را دوستانه زدم اما دیدم محسن مسلمان از طرف دیگر دوید و مثل گردن‌کلفت‌ها بالای سر احمدزاده حاضر شد و گفت فکر نکن در آبادان شهر خودت هستی می‌توانی زبان درازی کنی! در هر صحنه‌ای مسلمان اولین نفر وارد معرکه می‌شد.

وی ادامه داد: بازی رو به پایان بود که یک خطایی اتفاق افتاد و تورج حق‌وردی گفت بازی با سوت آغاز می‌شود اگر توپ دست من هم باشد باید داور سوت بزند. او از وسط زمین دوید آمد من را چند بار هول داد و حرف‌هایی زد. صبر من هم اندازه‌ای دارد و در نهایت واکنش نشان دادم. همانطور که گفتم او در تمام درگیری‌ها حضور داشت. هنوز بازی تمام نشده بود و در صحنه‌ای کنار تورج حق‌وردی داور بازی بودم. او به من گفت کاری که کردی درست نبود که من این مساله را پذیرفتم. وقتی بازی تمام شد از مسلمان معذرت‌خواهی کردم و به او دست دادم ولی او صورتش را برگرداند و اصلا دست هم نداد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز