خبرگزاری کار ایران

نیمکت نشینی عجیب کاپیتان دوم؛

ترکیب پرسپولیس برابر پیکان مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۰۵۶

برانکو ایوانکوویچ با نیمکت نشین کردن حسین ماهینی اولین شوک را به ترکیب پرسپولیس در دیدار برابر پیکان وارد کرد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس که از اختلاف 9 امتیازی نسبت به جدی ترین رقیب خود برای قهرمانی در صدر جدول حضور دارد از ساعت 18:50 دقیقه امروز در استادیوم آزادی به مصاف پیکان خواهد رفت.

برانکو ایوانکوویچ که روز گذشته در جنجالی ترین تصمیم خود رامین رضاییان را از لیست نفرات تیمش برای ادامه مسابقات خط زد، امروز در حالی به مصاف پیکان خواهد رفت که فرشاد احمدزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

سرمربی کروات سرخپوشان در بازی امروز علیرضا بیرانوند را در درون دروازه تیمش قرار داده و امیدوار است شماره یک تیم ملی عملکرد خود در بسته نگه داشتن دروازه را اینبار در ترکیب پرسپولیس تکرار کند.

خط دفاعی پرسپولیس نیز با حضور سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان در کنار محمد انصاری، صادق محرمی و محسن ربیع خواه شکل گرفته است.

در خط میانی کمال کامیابی نیا به عنوان هافبک دفاعی سرخپوشان در کنار محسن مسلمان، وحید امیری و سروش رفیعی حضور دارند و مهدی طارمی و علی علیپور نیز زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل داده اند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، وحید امیری، محسن ربیع خواه، محمد انصاری، سروش رفیعی، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا، علی علیپور و مهدی طارمی

دیدار دو تیم از ساعت 18:50 دقیقه و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز