خبرگزاری کار ایران

اهمیتی به نقدها نمی‌دهم

مسی: افتخار می‌کنم که عضوی از آن تیم بودم

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۰۶۲

مسی در گفتگو با یک نشریه‌ی مکزیکی در مورد تیم ملی آرژانتین، خانواده‌اش، بارسا و پپ گواردیولا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی در گفتگو با یک نشریه‌ی مکزیکی عنوان کرد که به نقدها چندان اهمیت نمی‌دهد.

در حال حاضر شرایط تیم ملی آرژانتین چندان مطلوب نیست و این بهانه‌ای به دست منتقدان داده که لیونل مسی را مقصر این وضعیت بدانند. با این حال، او در بازی برابر شیلی به پیروزی آرژانتین کمک کرد و در سایر بازی‌ها نیز بازیهای درخشانی انجام داده است.

مسی در این باره به مجله‌ی Esquire مکزیک گفت: درک می‌کنم که مردم همیشه از ما برد می‌خواهند و درخواست دارند که مایی که در تیم ملی آرژانتین بازی می‌کنیم برایشان مقام کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: نقدهایی که به من می‌شود را نمی‌پذیرم، چرا که می‌دانم چه اتفاقاتی در مورد حرف‌هایی که می‌زنند روی داده است. بردن باارزش‌ترین چیز است و وقتی در یک تورنمنت بازی می‌کنید می‌دانید که ممکن است این آخرین بازی شما باشد و این شامل ورزشکاران رشته‌های دیگر نیز می‌شود.

مسی در ادامه به سوالی که در مورد پپ گواردیولا از او پرسیده شده بود اینگونه پاسخ داد: برای من و هم‌تیمی‌هایم باعث افتخار است که جزیی از تیمی بودیم که همه کار می‌توانست بکند. او طوری ما را هدایت کرد که هر کدام بالاترین کیفیت ممکن خود را بروز دهیم.

وی در پایان گفت: اساسی‌ترین چیز در زندگی من بچه‌ها و خانواده‌ام هستند. بودن با آنها چیزی است که بیش از همه دوست دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز