خبرگزاری کار ایران

ناظم‌الشریعه: بازیکنان هنوز باهم هماهنگ نشده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۱۰۳

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران دلیل اصلی شکست برابر کرواسی را عدم هماهنگی بازیکنانش می‌داند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره شکست چهار بر دو تیم ملی مقابل کرواسی در اولین بازی تدارکاتی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی برای ما نبود چون بد شروع کردیم. فکر کنم تا هماهنگ شویم، طول می‌کشد. البته طبیعی است، چون بازیکنان جدید کنار هم بازی می‌کنند و تا هماهنگ شوند، زمان می‌برد.

وی افزود: هدف ما بیشتر از این بازی‌ها، ارزیابی جوان‌هاست تا در بازی‌های سخت، زیر فشار بروند و ارزش‌هایشان را نشان دهند تا ما هم بتوانیم در آینده درباره آنها تصمیم گیری کنیم.

ناظم‌الشریعه در رابطه با تیم کرواسی خاطر نشان کرد: کرواسی هفته آینده باید در انتخابی جام ملت‌های اروپا شرکت کند و تیمش کاملا آماده است؛ یعنی برنامه ریزی مدونی داشته‌اند و همانطور که ما نزدیک بازی‌های آسیایی تیم را کامل در اختیار می‌گیریم، آنها نیز دو سه ماه در تمرین هستند و از لحاظ بدنی بسیار از ما بهترند.

وی عنوان کرد: همه بازیکنان را بازی دادیم. جوان و باتجربه در کنار هم بازی کردند و علی رفیعی، مرتضی عزتی، امین نصرا... و سعید عباسی که تجربه آنچنانی ندارند، زمان زیادی بازی کردند. دیروز هر چه از بازی گذشت، بهتر و هماهنگ‌تر شدیم. به هر حال بازیکنان جوان هستند و هماهنگی آنها زمان می‌برد.

ناظم الشریعه در پاسخ به این پرسش که چرا بازی تیم ملی در یک مدرسه برگزار می‌شود گفت: اینجا که ما هستیم، شهر بسیار کوچکی است که تقریبا دهکده محسوب می‌شود. سالنش هم خیلی استاندارد نبوده، فاصله زمین به دیوار کم بوده و کف سالن هم پارکت است. در اروپا در سالن پارکت بازی می‌کنند اما برای ما ایرانی‌ها سخت است. نمی‌خواهم باختمان را توجیه کنم و تنها شرایط موجود را می‌گویم. تیم ما واقعا ناقص است. چند بازیکن مشکل ویزا داشتند و دقیقه نود هم گفتند که حسین طیبی نمی‌تواند بیاید. البته حسین مقصر نیست چون نتوانستند ویزای او را بگیرند. ما در این اردو تنها یک بازیکن راس داریم و آن هم سعید عباسی است بنابراین باید سیستم بازی را تغییر دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز