خبرگزاری کار ایران

شاگردان برانکو همچنان در صدر

پرسپولیس 2 پیکان 0؛ سرود قهرمانی در آزادی

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۱۱۲

پرسپولیس بیش از همیشه به قهرمانی و شکستن طلسم نه ساله قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس با دو باخت پیاپی در شرایط بحرانی برابر پیکان قرار گرفته است و این در حالی است که آنها با اختلاف 9 امتیازی نسبت به استقلال و تراکتورسازی در فاصله 5 بازی مانده به پایان فصل شانس اول قهرمانی محسوب می شوند.

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار خبرنگار ایلنا را همراهی کنید.

داور: سیدمهدی سیدعلی

گل‌ها:

پرسپولیس یک - پیکان صفر(علی علیپور در دقیقه 55):حرکت در عرض علیپور در بین مدافعان پیکان با یک شوت ناگهانی و فوق العاده در قعر دروازه پیکان جا خوش کرد.

پرسپولیس دو - پیکان صفر (مهدی طارمی در دقیقه 90):پاس زیبای نریمان جهان،طارمی در موقعیت تک به تک قرار داد و ضربه چیپ طارمی از بالای دستان رحمان احمدی در درون دروازه قرار گرفت.

کارت زرد::

سیاوش یزدانی (80) از پیکان و علی علیپور (89)از پرسپولیس

کارت قرمز:

صادق بارانی (+90) از پیکان

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

پیکان تهران: رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، سجاد عاشوری، ابوالفضل ابراهیمی، سیامک نعمتی و گادوین منشا

سرمربی: مجید جلالی

دقایق حساس:

دقیقه 03:حرکت دیدنی منشا با پاس عرضی خوب او همراه شد،که هم تیمی اش  قدر پاس منشا را ندانست و بیرانوند باشیرجه کشیده خود توپ را جمع کرد.

دقیقه 04: ضربه مهدی طارمی از درون محوطه جریمه  با برخورد به امیرحسین صادقی برگشت داده شد.

دقیقه 07:ارسال خطرناک بازیکنان پیکان روی دروازه پرسپولیس ،با ضربه سر سیامک نعمتی روبرو شد که ضربه سر این بازیکن با اختلاف اندکی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 17:حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس باعث شد طارمی در موقعیت شوت زنی قرار بگیرد که ضربه این بازیکن با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه رحمان احمدی به بیرون رفت.

دقیقه 20:اشتباه محرز بیرانوند روی اوت بلند پیکانی ها می رفت تا کار دست پرسپولیسی ها بدهد،که با خوش شانسی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 25:فرار دیدنی امیری و پاس رو به عقب او می رفت که با ضربه طارمی وارد دروازه پیکان شود که تکل زیبای امیرحسین صادقی دوازه پیکان را نجات داد،در ادامه نیز ضربه زاویه بسته طارمی با برخورد به صادقی برگشت داده شد.

دقیقه 40: حرکت انفرادی منشا پشت محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه پا چپ او همراه شد که از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 43:ارسال های خطرناک بازیکنان پیکان این بار هم برای پرسپولیسی ها دردسار شد و ضربه منشا با برخورد به بازیکنان پرسپولیس برگشت داده شد.

دقیقه 50: ارسال خطرناک مسلمان به روی دروازه پیکان با ضربه سر شیرجه ای علیپور  روبرو شد که این ضربه از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

.دقیقه 77:فرار وحید امیری پشت خط دفاعی پیکان با پاس در عرض به طارمی همراه شد و طارمی نیز کامیابی نیا را در موقعیت عالی قرار داد که ضربه کمال با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

 

پرسپولیس با این برد ۵۹ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول با اختلاف ۱۲ امتیازی نسبت به استقلال در صدر جدول باقی ماند. سرخپوشان اکنون در نزدیکی قهرمانی هستند و پیکان هم با ۳۵ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز