خبرگزاری کار ایران

مس رفسنجان 2 فجرسپاسی 3؛ امید برای شاغلام

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۱۱۶

شاگردان پیروانی با بازگشتی به موقع برابر مس رفسنجان شانس های خود برای ماندن در لیگ دسته اول را زنده نگه داشتند.

به گزارش ایلنا، فجر سپاسی در دیداری خارج از خانه موفق شد مس رفسنجان را با نتیجه سه بر دو شکست دهد تا رقابت در انتهای جدول جذاب تر از قبل شود.

نماینده شیراز در دسته اول بازی برابر مس رفسنجان را خوب آغاز کرد و توسط سعید زارع در دقایق ابتدایی بازی به گل رسید اما درخشش بازیکنان مس رفسنجان باعث شد تا این رفسنجانی ها از حریف خود پیش بیفتند. سجاد عسگری دقیقه 35 و میرزا حسینی دقیقه 46 برای مس رفسنجان دو گل با ارزش را به ثمر رساندند تا فجری ها برد با ارزش خود را با شکست عوض کنند.

زردپوشان فجر در ادامه بازی اما روی به بازی انتحاری آوردند توانستند دقیقه 63 بازی را به تساوی بکشانند. گل علی غلامرضاپور فجری ها را به بازی دوباره امیدوار کرد و در نهایت بازیکنان فجر سپاسی با به ثمر رساندن گل سوم، توانستند بازی باخته را با برد عوض کنند.

به این ترتیب فجر سپاسی با این برد با ارزش خارج از خانه 26 امتیازی شد تا تا با ایران جوان بوشهر 31 امتیازی و رده سیزدهمی تنها 4 بازی اختلاف داشته باشد. فولاد یزد 27، خیبر خرم آباد 30 و نفت مسجد سلیمان با 31 امتیاز دیگر تیم هایی هستند که با توجه به برد با ارزش فجر سپاسی، حالا خطر سقوط را احساس می کنند.

مس رفسنجان که خطر سقوط یا شانس صعود ندارد، 39 امتیازی ماند تا در چهار دیدار باقی مانده تا پایان لیگ بازی های تشریفاتی خود را برگزار کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز