خبرگزاری کار ایران

می خواهیم قدرت فوتبال تبریز را به رخ بکشیم؛

کمالوند: برابر استقلال قدرتمند ظاهر خواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۱۴۰

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال گفت: می خواهیم قدرت فوتبال تبریز را به رخ بکشیم و در این راستا نیازمند حمایت هواداران هستیم.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در کنفرانس خبری قبل از بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل استقلال تهران با بیان اینکه عملکرد تیمش رضایت بخش بوده، اظهار داشت:  تیم مان ۳ امتیاز با هدف  گذاری باشگاه که قرار گرفتن در جمع شش تیم است دارد و همین امر نشان از قابل قبول بودن عملکرد گسترش فولاد در فصل جاری دارد.

فراز کمالوند در ادامه افزود: با توجه به اینکه طبق روال دوره های گذشته لیگ برتر تیم های بالای ۴۰ امتیاز در جمع شش تیم اول جدول قرار داشته اند، ما نیز در ۵ بازی باقی مانده فصل به دنبال رسیدن به این حد نصاب و تحقق هدف گذاری باشگاه هستیم و نیم نگاهی هم به کسب سهمیه داریم.

وی با  اشاره به طی بازی های اخیر توجه بیشتری به جوانان داشته، بیان داشت: اضافه شدن بازیکنانی نظیر کوروش ملکی، نیما مختاری، یوسف سیدی و علیرضا نقی زاده، در راستای پشتوانه سازی برای فصول آینده است و درصدد کاهش میانگین سنی چشم گیر تیم هستیم.

کمالوند با تاکید بر اینکه به حرکت گام به گام اعتقاد دارد، تصریح کرد: طی سه سال حضورم در گسترش فولاد، روندی را آغاز کرده ایم که با ادامه آن در سال های آینده، این تیم به یکی از قدرت های بزرگ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.

فراز کمالوند، با بیان اینکه با تثبیت هویت تیمی گسترش فولاد، هیچ حریفی خود را برابر این تیم از پیش برنده نمی داند، افزود: همانطور که در فصل جاری مقابل تیم های بزرگ مانند استقلال، ذوب آهن و پرسپولیس قدرتمند ظاهر شده ایم، در ادامه بازی ها نیز همین روند را ادامه خواهیم داد.

سرمربی گسترش فولاد، سازماندهی مناسب و رعایت انضباط را مهم ترین اصل موفقیت تیمش دانست و خاطرنشان کرد: در چند مورد، علیرغم حساسیت مسابقات ، بازیکنانی را که بی نظمی کوچکی داشته اند را تنبیه انضباطی کردیم و همیشه به بازیکنانم گفته ام اهل باج دادن به هیچ کس نیستم.

کمالوند ضمن دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه بنیان دیزل و حمایت از گسترش فولاد در بازی فردا و دیدارهای آینده، گفت: می خواهیم قدرت فوتبال تبریز را به رخ بکشیم و در این راستا نیازمند حمایت هواداران هستیم.

فراز کمالوند در پایان اظهاراتش در واکنش به مباحث حاشیه ای روزهای اخیر درباره آینده کار مربیگری اش، ابراز داشت: اولویت اول، دوم، سوم و ... هزارم من ادامه کار در گسترش فولاد است و تا زمانی که مالک و مدیرعامل باشگاه بخواهند در خدمت این باشگاه خواهم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز