خبرگزاری کار ایران

چلسی ۲ - ۱ منچسترسیتی؛ تزیین جام با روبان آبی

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۱۸۸

چلسی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 منچسترسیتی را شکست بدهد و یک گام بلند به سوی قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر بردارد.

به گزارش ایلنا،هفته سی و یکم رقابتهای لیگ برتر انگلیس چهارشنبه شب با برگزاری دیدارهای همزمان ادامه یافت که در حساس ترین بازی تیم چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف منچستر سیتی رفت و این تیم را با شکست ۲ بر یک بدرقه کرد.

ادن هازارد در دقایق ۱۰ و ۳۵ در این بازی گل های تیم چلسی را به ثمر رساند. در تیم منچستر سیتی نیز سرخیو آگوئرو (۲۶) گلزنی کرد. آبی پوشان لندنی با این برد ارزشمند ۷۲ امتیازی شدند و در صدر جدول جایگاه خود را مستحکم تر کردند.

آرسنال هم  در خانه 3 بر صفر از سد وستهام، دیگر تیم لندنی گذشت.اوزیل در دقیقه 58، والکات در دقیقه 68 و ژیرو در دقیقه 83 برای آرسنال گل زدند تا این تیم 54 امتیازی شده و در رده چهارم بایستد.

در دیگر دیدار حساس امشب تاتنهام که تا دقیقه 88 با یک گل از سوانسی عقب بود با گل‌های که در ثانیه های پایانی به ثمر رساند با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

نتایج  دیدارهای امشب لیگ جزیره به شرح زیر است:

*چلسی 2 - من‌سیتی یک

*لیورپول 2 - بورنموث 2

*سوانسی یک - تاتنهام 3

*آرسنال 3 - وستهام صفر

*هال سیتی 4 - میدلزبورو 2

*ساوتهمپتون 3 - کریستال پالاس یک

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز