خبرگزاری کار ایران

بازگشت مهدی رحمتی به ترکیب اصلی استقلال در تبریز

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۲۹۶

مهدی رحمتی بعد از پشت سر گذاشتن چهار جلسه محرومیت، امروز به ترکیب اصلی این تیم بازخواهد گشت تا برابر گسترش فولاد حضور یابد.

به گزارش ایلنا، کادر فنی استقلال مهدی رحمتی را برای بازی با گسترش فولاد به عنوان دروازه بان اول انتخاب کردند تا او با بازوبند کاپیتانی به ترکیب اصلی این تیم بازگردد.

علیرغم درخشش سیدحسین حسینی در بازی های اخیر استقلال، کادر فنی این تیم باز هم به مهدی رحمتی اعتماد کردند تا این دروازه بان پس از 4 هفته غیبت درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

با تصمیم کادر فنی استقلال مهدی رحمتی دروازه بان این تیم برابر گسترش است تا حسینی بار دیگر به نیمکت استقلال بازگردد.

رحمتی در بازی دربی برگشت برابر پرسپولیس با توجه به درگیری با سیدجلال حسینی از زمین اخراج شد و دامنه درگیری های او بعد از این بازی منجر به صدور حکم سه جلسه محرومیت برای کاپیتان استقلال شده بود تا این دروازه بان با پایان دوری 4 هفته ای خود از ترکیب استقلال در تبریز با بازوبند کاپیتانی بازگردد.

سیدحسین حسینی در چهار دیدار اخیر استقلال برابر ذوب آهن، فولاد خوزستان، سیاه جامگان و سایپا وظیفه حراست از دروازه این تیم را برعهده داشت و تنها دو گل دریافت کرده بود و 10 امتیاز به همراه این تیم کسب کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز