خبرگزاری کار ایران

کرانچار به دنبال جانشین خلیل زاده و حاج صفی

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۳۳۲

با توجه به محرومیت شجاع خلیل زاده و احسان حاج صفی در دیدار برابر فولاد، سرمربی کروات زردپوشان اصفهانی به دنبال جانشین برای این دو بازیکن است.

به گزارش ایلنا، کارت زردهایی که شجاع خلیل‌زاده و احسان حاج‌صفی در دقایق پایانی دیدار با سایپا و به فاصله تنها سه دقیقه از یکدیگر گرفتند باعث محرومیت توأمان این 2 مدافع باتجربه سپاهان در بازی این هفته برابر فولاد شد.

با توجه به غیبت شجاع و احسان، زلاتکو کرانچار چاره‌ای جز ایجاد تغییرات در خط دفاعی تیمش ندارد. به غیر از موسی کولیبالی و عارف غلامی که در دیدار هفته گذشته برابر سایپا به میدان رفتند و به احتمال فراوان در بازی با فولاد هم در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت، علی احمدی، آرمین سهرابیان، سیدجلال عبدی و محمد روشندل دیگر نفراتی هستند که در غیاب خلیل‌زاده و حاج‌صفی شانس بازی دارند. از این جمع، احتمال بازی کردن عبدی با توجه به کنار گذاشته شدنش از لیست در بازی قبلی زیاد نیست، روشندل در فصل جاری اصلاً برای سپاهان به میدان نرفته، احمدی هفته‌هاست که از ترکیب دور مانده‌ است و سهرابیان دست‌کم در ظاهر بیش از بقیه شانس بازی دارد.

باید دید که در این شرایط کرانچار کدامیک از این نفرات را جایگزین 2 مدافع سرشناس تیمش می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز