خبرگزاری کار ایران

خرمگاه:داور یک پنالتی ما را نگرفت

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۳۹۰

مربی استقلال معتقد است،تصمیمات داور روی نتیجه این بازی تاثیر گذار بوده است.

به گزارش ایلنا،محمد خرمگاه پس از تساوی استقلال و گسترش در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود و می‌دانستیم گسترش فولاد به خط هافبک خود فشار می‌آورد و اجازه نفوذ را به ما نمی‌دهد. روی این موضوع تمریانت زیادی کرده بودیم. در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم روان تر بازی کردیم. ما تاکتیک‌های حریف را آنالیز کرده بودیم. در نیمه اول بازیکنانمان حرف گوش نکردند و نتوانستیم از شرایطی که داشتیم خارج شویم اما در نیمه دوم به برنامه‌ها نزدیک شدند و نمایش بهتری را ارائه کردیم.

وی با انتقاد از داور این بازی افزود:سوت های داور انرژی را از ما گرفت و یک پنالتی هم باید به سود ما اعلام می‌شد. ما از کارشناسان پرسیدیم و آنها گفتند که کارت‌هایی که ما گرفتیم درست نبود. به گسترشی‌ها تبریک می‌گوییم. امروز ما نمایش خوبی نداشتیم.

مربی استقلال درباره جو ورزشگاه، اظهار کرد: فقط می‌توانم بگویم که من آذری نیستم اما همسرم آذری است. باید به روح ورزش احترام گذاشت. این قشنگ نیست که پیش از بازی فحاشی را شروع کردند. این کسانی که فحاشی می‌کردند آذری نبودند چون در شان آنها نیست. مردم آذربایجان غیرت و تعصب دارند. من تاکنون ندیده بودم که آنها فحاشی کنند ولی از دقیقه یک تا 90 شرایطی را رقم زدند که خوب نبود.ما باید به تماشاگران آموزش دهیم. از هوادارانمان بارها خواسته‌ایم به تیم حریفکار نداشته باشند. این آموزش‌ها باید از طرف تیم‌ها مطرح شود.

خرمگاه در پاسخ به این سوال که فریادهای منصوریان از روی سکوها متوجه چه کسی بوده است، گفت: فراز کمالوند از دوستان خوب ماست. فریادهای منصوریان خطاب به من بود و خطاب به داور و مربی حریف نبود. ما یک مجموعه هستیم و در راس مجموعه ما منصوریان است و نبود او در روند تیمی ما اثر گذار بود. امروز هم بازیکنان جایگزین ما خوب کار کردند. ما بین دو نیمه به نکاتی که مدنظرمان بود تاکید داشتیم و این مسئله روند تیمی ما را بهتر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز