خبرگزاری کار ایران

احمدزاده بازی با الریان را از دست داد؛

لیست 19 نفره پرسپولیس برای دیدار با الریان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۵۵۸

در پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ لیست ۱۹ نفره شاگردانش برای دیدار با الریان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس انجام شد و آنها برای رویارویی با الریان قطر در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از فردا به مدت دو روز اردو برپا خواهند کرد.

برانکو ایوانکوویچ لیست 19 نفره بازیکنان حاضر در این اردو را اعلام کرد که در آن نامی از فرشاد احمد زاده دیده نمی شود. هافبک پرسپولیس به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داد.

طبق اعلام برانکو و کادر فنی پرسپولیس علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادو شوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، سامان نریمان جهان، وحید امیری، علی علیپور، حمیدرضا طاهرخانی، مهدی طارمی، رضا کرملاچعب، احسان علوان‌زاده و شهاب کرمی 19 بازیکنی هستند که از بعد از ظهر فردا با حضور در هتل المپیک در اردوی این تیم حضور خواهند یافت.

شاگردان برانکو ظهر روز شنبه در هتل المپیک حضور خواهند یافت و پس از صرف ناهار و استراحت، راهی ورزشگاه شهید کاظمی خواهند شد تا تمرین روز شنبه را از ساعت 16 برگزار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز