خبرگزاری کار ایران

نگاهی به عملکرد زیدان در آستانه سیصدمین بازی رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۵۷۸

زین الدین زیدان در آستانه سیصدمین بازی رئال مادرید در دربی مادرید حضور خواهد یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از مارکا،دربی مادرید همیشه یک بازی خاص بوده است، اما دربی روز شنبه برای زین الدین زیدان بیش از این ها برای او اهمیت دارد ، این بازی 300 برای رئال مادرید؛ 227 به عنوان یک بازیکن و 73 به عنوان مربی است. اتلتیکو در سانتیاگو برنابئو با رئال مادرید روبه رو خواهد شد و این تیم، تنها تیمی بوده است که قادر بوده که رئال را در خانه خودش شکست دهد.

زیدان در ادامه راه خود در داشتن یک زندگی حرفه ای بر روی نیمکت به عنوان مربی موفق و یا بیشتر از آن از به عنوان یک بازیکن انجام داده است. او برنده لیگ قهرمانان اروپا، گرفتن تیم از رافا بنیتز در میانه فصل ، جدا از واگذار کردن بازی خود به اتلتیکو مادرید، در لالیگا در طول کمپین 2015/16 شکست نخورده بود.شکست دردناک از اتلتیکو به یادگیری او در کارش سرعت بخشید، و آن را به عنوان یک نتیجه از آن دیدار؛ به عنوان رگه تاریخی در ذهنش به ثبت رساند. 40 بازی بدون از دست دادن،شکستن رکورد بارسلونا، نتیجه این بود.

در مجموع، رئال تنها پنج بازی تحت مربیگری زیدان را از دست داده، لیگ قهرمانان برابر ولفسبورگ در آلمان و در بازی کوپا دل ری مقابل سلتاویگو. او امتیاز بیشتری نسبت به هر دو مربی دیگو سیمئونه و لوئیس انریکه در نیمه دوم فصل گذشته بدست آورده. به طور کلی، پرونده او به عنوان مربی با شکوه است. 73 بازی، 54 برد، 14 تساوی و تنها پنج شکست در کارنامه او ثبت شده. او 58٪ از مسابقات خود را به عنوان یک بازیکن برنده شد -  73٪ به عنوان یک مربی - وتنها 19٪ را از مجموع مسابقات از دست داد.

 نگاهی به عملکرد زیدان در آستانه سیصدمین بازی رئال مادرید

بهتر از یک مربی

زیدان 49 گل در رئال مادرید را به ثمر رساند، اما بیشتر از یک نشانه برای جزئیات تکنیکی گل هایش ،به عنوان رگباری در همپدن پارک مقابل بایر لورکوزن در فینال لیگ قهرمانان به عنوان مدرکی از خود به جا گذاشت. نخست به عنوان یک بازیکن، سپس به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی و در نهایت به عنوان مربی مورد توجه است.اما در جایگاه مربی در مرحله اول، قاطع بوده است چرا که او خواسته های باشگاه  را درک می کند. ثانیا، او بهتر از هر کس با نیازها و تعهدات کارکنان خود آشنا است . او با رئال مادرید همراه بود ،  چرا که او را از روز اول برای آنچه که بود، مورد احترام قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز