خبرگزاری کار ایران

کاپیتان مطرح کرد؛

تهدید عجیب بازیکنان نفت تهران از سوی مدیران

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۸۲۷

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران درباره مشکلات مالی، کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و موضوعات دیگر به اظهار نظر پرداخت.

وحید حمدی نژاد، کاپیتان نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار روز گذشته نفت با سایپا تهران گفت: بازی خوب و پایاپایی را شاهد بودیم. ما موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم اما متاسفانه بار روانی تیم ما آماده پیروزی برابر سایپا نبود، چون ما با مشکلات عدیده‌ای در تمرینات برای آماده سازی رو به رو هستیم.

وی ادامه داد: ما عضو یک تیم فوتبالی هستیم که هیچ امکاناتی در اختیار ندارد و اوج این مشکلات در دیدار دیروز برابر سایپا رقم خورد، ما به جای اتوبوس با ماشین‌های شخصی به ورزشگاه آمدیم. بالاخره نبود امکانات اولیه که حداقل توان یک تیم است در روند نتیجه گیری تاثیر گذار است. بازیکانان نفت به خاطر هواداران در تمرینات و مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

کاپیتان نفت تهران در خصوص شانس نفت تهران برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به دلیل نزدیک بودن امتیازات امیدواری ما هم بالاست. تیم پرسپولیس توانسته با اختلاف امتیازی که با تیم‌های دیگر ایجاد کرده به عنوان قهرمان این دوره یک سهمیه را کسب کند و 6 تیم دیگر هستند که برای کسب سهمیه با یکدیگر در رقابت هستند. بازیکنان نفت سعی می‌کنند با شرایطی که وجود دارد در لیگ برتر سهمیه آسیایی را کسب کنند.

علی دایی، سرمربی نفت تهران، روز گذشته در نشست خبری پس از دیدار شاگردانش برابر سایپا اعلام کرده بود که بازیکنانش پیراهن دوم ندارند و اگر لباس‌های آنها مشکلی پیدا کند باید همان لباس را بر تن کنند.

حمدی نژاد با تایید اظهارات دایی افزود: این حرف صحیح است از اول فصل به ما یک دست لباس ارائه دادند. به هر حال وقتی پول به سرپرست تیم داده نمی‌شود تا اتوبوس برای جابه‌جایی بازیکنان تهیه کند نباید انتظارات دیگری داشت. وقتی چنین شرایط وجود دارد رخ دادن این اتفاقات هم طبیعی است. به هر حال ما در بازی با سایپا شانس آوردیم لباس بازیکنان پاره نشد چون باید از زمین خارج می‌شد.

کاپیتان نفت تهران که اواخر سال گذشته به همراه دیگر بازیکنان به فدراسیون فوتبال رفتند تا مشکلات مالی شان را به مهدی تاج توضیح دهند، در رابطه با پرداخت شدن مطالباتشان عنوان کرد:  از روزی که با آقای تاج صحبت کردیم هیچ کدام از بازیکنان مبلغی را دریافت نکرده‌اند. از طرف باشگاه به دلیل مصاحبه‌ای که داشتم به کسر 20 درصد از مبلغ قراردادم و عدم حضور در تمرینات تهدید شدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز