خبرگزاری کار ایران

سقوط آزاد دستیار سابق یحیی

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۹۳۹

مجتبی حسینی پس از پشت سر گذاشتن یک نیم‌فصل درخشان وارد روندی نزولی شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن از نیم‌فصل به بعد توانایی جنگیدن در دو آوردگاه را نداشت. این گزاره نیاز به دفاع ندارد. آنها 14 بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انجام داده‌اند (بعد از شروع نیم‌فصل دوم) و تنها در یک بازی در برابر بنیادکار موفق شده‌اند بیش از 2 گل به ثمر برسانند.

سید مجتبی حسینی در ابتدای لیگ امسال جانشین یحیی گل‌محمدی شد. او سال‌ها دستیار گل‌محمدی بود و پیش از آنکه سرمربی ذوب‌آهن شود پیشنهاد نفت تهران را رد کرده بود.

حسینی در نیمه‌ی اول فصل نتایج درخشانی کسب و به عنوان اولین تجربه‌ی سرمربیگری خود درخشیدن را آغاز کرد. 7 برد، 4 مساوی و 4 باخت نتایج ذوب‌آهن مشترک (گل‌محمدی-حسینی) بود. شکست دادن سپاهان پس از 6 سال و تحمیل کردن اولین شکست به تیم آماده‌ی پرسپولیس او را تبدیل به قهرمان فولادشهر کرد.

با این حال، پس از شروع نیم‌فصل دوم روند نزولی ذوبی‌ها شروع شد و اکنون اعتبار حسینی می‌رود که خدشه‌دار شود. ذوب‌آهن در هیچ یک از بازی‌های نیم‌فصل دوم خود (تا به اینجای کار) بیشتر از 1 گل نزده است. آنها تنها دو بار پیروز شده‌اند و فقط 11 امتیاز از 11 بازی خود کسب کرده‌اند. در لیگ قهرمانان هم آنها تا به اینجای کار سوم گروه هستند و از دور مسابقات کنار رفته‌اند.

با این حال، حسینی و ذوب‌آهن پس از متحمل شدن 4 شکست متوالی در لیگ برتر و حذف شدن در جام حذفی با شکست در برابر تراکتور 3 تساوی در برابر تیم‌های پایین‌جدولی نفت تهران، استقلال خوزستان و صنعت نفت به دست آوردند تا اوضاع بهتر از قبل دنبال شود.

به نظر می‌رسد قضاوت افکار عمومی و منتقدان در مورد مستعد خواندن حسینی کمی عجولانه بوده و کنار گذاشتن گل‌محمدی هم دردی از مشکلات ذوب‌آهن دوا نکرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز