خبرگزاری کار ایران

الریان ضعیف تر از تیم ملی قطر نیست؛

برانکو: برای شکست لادروپ نیاز به لشگر 100 هزار نفره داریم

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۲۳۰

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با الریان قطر از هواداران این تیم برای حضور در ورزشگاه آزادی دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با الریان قطر اظهار داشت: آماده بازی فردا در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. این اولین بازی ما در تهران در لیگ قهرمانان هست. انتظار داریم که استادیوم کاملا پر از تماشاگر شود و نتایج ما و بازی‌های زیبای ما تا به حال دلیل این اتفاق است.

سرمربی پرسپولیس به حضور تیم‌های قوی در گروهD لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و افزود: قبلا هم عرض کردم که گروه ما، گروه نیمه نهایی لیگ قهرمانان است چون قهرمانان ایران، قطر و عربستان و یکی از بهترین تیم‌های امارات در این گروه هستند. طبیعی است که بازی فردا برای ما بسیار مهم است. کاملا به سختی و مسئولیت این بازی واقف هستیم. گزینه‌ای به جز اینکه بخواهیم و به دنبال برد باشیم، نداریم. با توجه به آگاهی از قدرت تیم الریان، طبیعی است که انتظار کمک از سوی هواداران را دارم. مهمترین مساله این است که تمامی بازیکنان ما سلامت و آماده هستند و تنها بازیکنی که آماده نیست و به دلیل مصدومیت نخواهد بود، فرشاد احمدزاده است.

برانکو درخصوص بازی‌های فشرده شاگردانش تصریح کرد: خودتان می دانید که ریتم بازی‌ها به چه شکلی است و هر 4 روز ما یک بازی داریم  اما علی رغم این موضوع انتظار دارم بازیکنان ما همه این مشکلات را پشت سر گذاشته و خنثی کنند و پتانسیل خود و کیفیت خود را به کار ببندند تا بازی فردا را ببریم.

برانکو در خصوص تخلف تماشاگران و تذکر جدی فیفا و ای اف سی گفت: من اینجا به طور جمعی بخواهم بگویم، جمعا 7 سال در ایران سابقه حضور دارم. مربی ای هستم که در بعضی بازی‌ها بیش از 100 هزار نفر را دیده ام. در طی این 7 سال فقط 2 بار ترقه ای به زمین پرتاب شده است. یک بار مقابل کره شمالی زمانی که سرمربی تیم ملی ایران بودم. دومی هم مقابل تراکتورسازی در فصل قبل بود. در اینجا باید از هواداران تمجید کنم که فوتبال و باشگاه و بازیکنان خود را دوست دارند و با شوق فراوان بازی را تماشا می کنند اما تکرار می کنم کاملا حضورشان ورزشی هست. مطمئنا تمام تلاش خود را می‌کنند تا بازی در بالاترین سطح ورزشی و جوانمردانه باشد.

وی در ادامه افزود: قبل از هر چیزی ما سعی می‌کنیم برد را به عنوان هدیه با بازی زیبا به هواداران بدهیم. همانطور که کمال هم گفت، در دوحه بازی خوبی انجام دادیم اما فوتبال است و برد و باخت دارد. تیم الریان ضعیف تر از تیم ملی قطر نیست. تعداد زیادی بازیکنان خارجی و بین المللی دارند، مربی بسیار با کیفیتی دارند و طبیعی است که فردا کار خیلی سختی در پیش داریم. هواداران ما و جوی که خواهد بود، همه اینها انگیزه و شوق بازیکنان ما را بالا می‌برد که فردا آماده به زمین بیایند و تنها فکری که در ذهن ما هست، برد است. 

سرمربی پرسپولیس درباره تفاوت الریان با تیم‌های دیگر این گروه و شناخت از کادرفنی تیم حریف خاطرنشان کرد: گروه ما اینقدر قدرت دارد که می‌توانیم به آن گروه نیمه نهایی لیگ قهرمانان بگوییم. الریان شبیه الهلال بازی می‌کند. با توجه به شناختی که از مربی و فلسفه کاری آنها دارم، این تیم اصرار بر بازی توام با پاسکاری دارد. 3 بازیکن خیلی خوب و قوی دارد که تفاوتش با دیگر تیم ها دارد. تاباتا، سوریا و گارسیا این 3 بازیکن هستند. اما طبیعی است که همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا کیفیت بالایی دارند. الهلال بیش از 60 قهرمانی داشته است و معمولا هم نیمه نهایی یا فینال لیگ قهرمانان آسیا را حضور دارد. همچنین سال گذشته الریان بسیار قاطعانه قهرمان قطر شد.

ادامه دارد ....

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز