خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

منصوریان شکست بارسا را به رخ شاگردانش کشید؛ شوخی با آینده فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۲۴۱

استقلال آخرین تمرین خود در تهران را برای بازی با لوکوموتیو پشت سر گذاشت.

به گزارش ایلنا، آخرین تمرین استقلال در تهران برای بازی با لوکوموتیو از ساعت 10:30 در کمپ ناصر حجازی برگزار شد. اصحاب رسانه در تمرین حضور داشتند و حضور آنها بلامانع بود.

تمرین استقلال غایبی نداشت و تمام نفرات در این تمرین حضور داشتند.

وریا غفوری بدون مشکل تمرین کرد تا نشان دهد که می‌تواند استقلال را برابر لوکوموتیو همراهی کند.

انتخاب فرشید اسماعیلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال این قاره باعث شده بود تا بازیکنان استقلال به او بگویند: سلام به آینده فوتبال آسیا.

شکست شب گذشته بارسلونا باعث شد تا منصوریان برای بازیکنان بارسایی اش کری بخواند. او با شوخی و خنده برای بارسایی‌های تیمش کری می‌خواند.

نصرالله عبداللهی با تاخیر در تمرین حاضر شد. او جهت هماهنگی سفر استقلال دیرتر در تمرین حضور پیدا کرد.

30 دقیقه ابتدایی تمرین با حضور هواداران و اهالی رسانه انجام گرفت و پس از آن منصوریان ترجیح داد تمرین تیمش پشت درب‌های بسته برگزار شود.

استقلالی‌ها پس از پایان تمرین ناهار را دسته جمعی صرف کردند تا راهی فرودگاه شوند. آن‌ها امروز با پرواز چارتر تهران را به مقصد تاشکند ترک می‌کنند تا سه شنبه از ساعت 15:30 به مصاف لوکوموتیو بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز