خبرگزاری کار ایران

قهرمان مسابقات کاراته نوجوانان وجوانان دختر مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۳۴۲

کاراته کاران نوجوان تیم های تهران و اصفهان عنوان قهرمانی مسابقات کاراته نوجوانان و جوانان اراک را بدست آوردند.

به گزارش ایلنا وبه نقل از فدراسیون کاراته ایران، رقابتهای قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی) دختران در رده های سنی نوجوانان و جوانان طی روزهای پنجشنبه و جمعه 17 و18 فروردین ماه به میزبانی سالن پنجم مرداد اراک برگزار شد که در پایان پیکارهای قهرمانی کشور نوجوانان ، استان اصفهان قهرمان شد و تهران، کیش و مازندران عناوین بعدی را کسب کردند.

در رده سنی جوانان هم، استان تهران با ۲ طلا و ۲ برنز قهرمان شد، مازندران با ۱ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و لرستان با ۱ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز بر سکوی سوم ایستاد.

رده سنی نوجوانان

وزن ۴۷- کیلو گرم: تینا نصیری از تهران مقام نخست، معصومه محسنیان از مازندران دوم ، محنا پوراحمدیان از کرمان و الهه یخ کشی از مازندران عنوان مشترک سومی را کسب کردند.

وزن 54- کیلو گرم:سیده سوده خلیلی از کیش اول ، محبوبه گرائلی از مازندران در مکان دوم ، هیلا ابراهیم پور از گیلان و مبینا طیاری از اصفهان به صورت مشترک سوم شدند. 

وزن 54 + کیلوگرم: حدیثه طالبی از اصفهان مقام نخست ، مهسا رضائی از مازندران در مکان دوم ، ملیکا خسروی از فارس و مهدیه عباس زاده از مازندران به صورت مشترک سوم شدند. 

رده سنی جوانان:

وزن ۴۸- کیلوگرم: بهناز بتوئی از تهران عنوان اول، فاطمه نجار خطیر از مازندران دوم، آتوسا نیکخواه از تهران و لیلا برجعلی از قزوین به  صورت مشترک سوم شدند. 

وزن ۵۳- کیلوگرم: فاطمه خنکدار از مازندران مقام اول، فاطمه سعادتی از لرستان  دوم ، نسیم خیر الله پور از مازندران و رویا سلیم زاده اصفهان سوم شدند.

وزن ۵۹- کیلوگرم: مهدیس دوستی زاده از لرستان بر سکوی اول ، نگین آلتونی از ایلام در مکان دوم ، مبینا حیدری از تهران و یاسمن فولادی لرستان به صورت مشترک سوم شدند. 

وزن ۵۹+ کیلوگرم: مینا یوسفی از تهران اول، زهرا یعقوبیان از مازندران در مکان دوم ومائده بردبار از فارس و زهرا همت از فارس به صورت مشترک سوم شدند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز