خبرگزاری کار ایران

ادعای روز؛ آب آلوده باعث شکست تیم مدعی صعود به لیگ برتر شد؟

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۴۲۴

شاگردان وینگو بگوویچ در بابل شکست سنگینی را متحمل شدند تا صدرنشینی و صعود آنها به لیگ برتر با اما و اگر همراه شود و البته داستان جدیدی در این خصوص گفته شده با عنوان آب های آلوده!

به گزارش ایلنا، گل گهر سیرجان که مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می شود در روزی که می توانست با کسب امتیاز از خونه به خونه بابل به صدرنشینی خود در لیگ آزادگان تدام بخشد با 5 گل شکست خورد.

به گزارش ورزش سه،تیم گل گهر سیرجان صدرنشین رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در هفته ای که گذشت شکست سنگینی را در مقابل خونه به خونه متحمل شد تا صدر جدول را از دست بدهد.اتفاقی که شایعات زیادی برای این تیم در پی داشت و باعث واکنش مسئولان این تیم شدجایی که به زعم سرپرستش به جای 5 گل باید 10 گل می خورده!

رضا فتح آبادی، سرپرست تیم گل گهر سیرجان در خصوص این شکست پرگل و دور از انتظار گفت: نمی خواهم بهانه بیاورم اما برای ما هم این جای سوال دارد. از بچه ها در بین دو نیمه سوال کردیم که چرا این طور بازی می کنید؟ ما 5 گل خوردیم و 5 گل هم نخوردیم. بچه ها می گفتند که گیج هستند. نمی‌دانم چرا چنین احساسی داشتند. شاید به خاطر غذاهایی بود که در هتل خوردند. من خودم به تیم ها زنگ زدم و گفتم اگر برای بازی به بابل می روند ابتدا غذاهای هتل ... را تست کنند. آب رختکن هم قطع بود و ما از آب هایی استفاده کردیم که به صورت باکس تهیه شده بود! نمی‌خواهم تهمت بزنم آب‌هایی که در رختکن بود آلوده بود اما این ادعای بازیکنان بود که می‌گفتند در زمین گیج هستند. همان طور که گفتم ما 15 -16 هفته بود که نباخته بودیم. این بازی آن قدر ضعیف بازی کردیم که خونه به خونه می توانست ده گل به ما بزند!

وی در پایان گفت: به هر صورت من به شخصه امیدوارم در چهار هفته پایانی همه چیز به طور حرفه ای و جوانمردانه پیش رود تا در نهایت تیم هایی به لیگ برتر صعود کنند که شایسته هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز