خبرگزاری کار ایران

قحطی پاس‌گل برای آقای پاس‌گل

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۵۴۰

ایمان مبعلی که صدرنشین جدول آقای پاس‌گل قرار گرفته مدتی است که با افول مواجه شده و آمار جدول را به سود خود تغییر نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ایمان مبعلی بازیکن نفت تهران که بالغ بر دوسال است در این تیم بازی می‌کند یکی از بازیکنان کلیدی علی دایی در ترکیب اصلی تیم است.

مبعلی که در این فصل با 8 پاس گل در صدر جدول آقای پاس گل قرار دارد این روزها با افول شدید مواجه شده و در بازی‌ها کمرنگ‌تر ظاهر می‌شود.

این بازیکن که فصل را خوب و قدرتی آغاز کرده بود و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت با وجود کم کار شدن اما همچنان در صدر جدول آقای پاس گل قرار دارد.

یکی از دلایل عدم حضور مبعلی در دیدار نفت تهران برابر سایپا را می‌توان در همین ضعف عملکرد و قحطی پاس گل در بازی دانست.

مبعلی در 2 سال گذشته برای تیم فوتبال نفت تهران 16 پاس گل داده بود و با جمع پاس گل خود در سال جدید را به 24 پاس گل برای نفت رساند که این بهترین آمار پاس گل در ادوار مختلف فوتبال اوست و حتی در سالی که فولاد قهرمان لیگ برتر هم شد او این تعداد پاس گل نداده بود.

یکی از دلایل افت نفت تهران در نیم فصل اول سال قبل مصدومیت مبعلی و نبودنش در بسیاری از بازی‌های حساس لیگ برتر بود که تنها 3 پاس گل داده بود اما دلیل افت ناگهانی در نیم فصل دوم سال جاری هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز